To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το Publicis Groupe αναβιώνει τη Razorfish

Το Publicis Groupe επαναφέρει το όνομα Razorfish για το digital marketing agency του. Ο Josh Campo, ο οποίος προσχώρησε στην Publicis τον περασμένο Σεπτέμβριο, θα ηγηθεί του agency ως πρόεδρος.

H Razorfish θα έχει περιφερειακή δομή (συμπεριλαμβανομένων των περιφερειών στα βορειοανατολικά, νοτιοανατολικά, κεντρικά και δυτικά της Αμερικής) με 1.000 υπαλλήλους και 40 πελάτες σε 14 γραφεία. Η Razorfish, που ιδρύθηκε το 1995, αποκτήθηκε από το Publicis Groupe με εξαγορά από τη Microsoft το 2009 για περίπου 530 εκατομμύρια δολάρια.

Πριν από περίπου τρία χρόνια, η Publicis συγχώνευσε τη Razorfish με το digital network, Sapient Nitro, για να δημιουργήσει το SapientRazorfish. Τότε, το όνομα Razorfish φάνηκε να διανύει τις τελευταίες μέρες του, όταν η Publicis μετέτρεψε τη SapientRazorfish σε Publicis Sapient, έναν από τους τέσσερις «κόμβους λύσεων» της εταιρείας.