To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ανάθεση του Caprice στη 4 Wise Monkeys

Ανάθεση του Caprice στη 4 Wise Monkeys
Μετά από διαδικασία spec, η 4 Wise Monkeys ανέλαβε τη δημιουργία της νέας καμπάνιας των Caprice Παπαδοπούλου με κεντρικό σύνθημα Let’s Roll.

Σε ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό σποτ το οποίο βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στον αέρα το γνωστό love brand Caprice αποτελεί την έμπνευση μιας  ομάδας νέων να μεταμορφώσουν την πόλη τους και να «τη βάλουν στη φάση».

Το «Let’s roll» είναι το σύνθημα που δίνει ο αρχηγός τους, για να ξεκινήσει μια συναρπαστική βόλτα στην πόλη, πάνω σε μια τεράστια DIY ράμπα την οποία δημιούργησαν οι ίδιοι, μέσα σε ένα βράδυ. Με το πέρασμά τους, πάνω, μέσα και γύρω από την πόλη, αλλάζουν την γκρίζα και μουντή όψη της σε ένα σκηνικό γεμάτο χρώμα, μουσική, τρέλα και Caprice.

Η σύλληψη του concept και η επιμέλεια της ταινίας ανήκει στους 4 WISE MONKEYS, με τους White Room στην παραγωγή, τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο στη σκηνοθεσία και την IXOR στο post production.

Ο Creative Director της 4WiseMonkeys Βαγγέλης Δαβιτίδης δήλωσε σχετικά: «Αποτελεί μεγάλη χαρά και τιμή για το agency μας το γεγονός ότι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες με διεθνές βεληνεκές, συνώνυμο της ποιότητας και της καινοτομίας, μας εμπιστεύτηκε τη ναυαρχίδα των brands της, τα πολυαγαπημένα Caprice. Ενός Brand με αξιοσημείωτη παρουσία σε περισσότερες από 20 χώρες. Η ειδικότητα των 4 Wise Monkeys είναι η 360 επικοινωνία για brands που στοχεύουν νεανικά και δυναμικά κοινά. Οι νέοι σήμερα δεν κάνουν μακροχρόνια πλάνα για το μέλλον, αλλά ζουν με αυθορμητισμό την κάθε στιγμή αναζητώντας νέες urban εμπειρίες. Βρίσκονται συνεχώς on the go.To Caprice σε εμπνέει να ζήσεις νέες εμπειρίες και «ρολάρει» μαζί σου κάθε φορά που μπαίνεις σε μια νέα «φάση». Είναι εκεί για να κάνει τις νέες εμπειρίες που ζεις με τους φίλους σου ακόμα πιο απολαυστικές».