To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Chic Wave από τη Folli Follie

Chic Wave από τη Folli Follie

Η καμπάνια για Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014 της Folli Follie αντλεί έμπνευση από το όνομα του brand: δύο λέξεις - καθρέφτης που εκφράζουν το πάθος για το αναπάντεχο και προκλητικό. Στον απόηχο αυτού του ονόματος, τα δύο supermodels που είναι πρέσβειρες της μάρκας, η Sui He και η Rianne Haspels, «καθρεπτίζονται» η μία απέναντι στην άλλη με αξεσουάρ και καλοκαιρινή διάθεση.

Τα κορίτσια της Folli Follie αποκαλύπτουν τα βασικά συστατικά για το καλύτερο καλοκαίρι: dive into style, soak up the glam και walking on sunshine. Παράλληλα, τα αντικείμενα της μάρκας αναδεικνύονται στην Ελλάδα, έναν προορισμό που συνδυάζει το μοντέρνο με το επιβλητικό.