To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

DHL: Νέα παγκόσμια καμπάνια

DHL: Νέα παγκόσμια καμπάνια
DHL: Νέα παγκόσμια καμπάνια

Η DHL ανακοινώνει το λανσάρισμα καινούριας καμπάνιας με τίτλο «Η Δύναμη του Παγκόσμιου Εμπορίου». To κύριο θέμα της καμπάνιας είναι η βαθιά σύνδεση μεταξύ εμπορίου και logistics, καθώς και η θετική επίδραση που έχει στις ζωές των ανθρώπων. Η δημιουργική ιδέα απαρτίζεται από έντυπες διαφημίσεις,διαφημίσεις στο διαδίκτυο και σε εξωτερικούς χώρους, καθώς και σε τηλεοπτικά σποτ και ενέργειες στα κοινωνικα δίκτυα. Με την υποστήριξη της εσωτερικής καμπάνιας σε όλο τον όμιλο, «Συνδέοντας ανθρώπους, βελτιώνοντας ζωές», αυτή η νέα συναισθηματική τοποθέτηση της επωνυμίας DHL, έχει καταστεί μια ολοκληρωτική προσέγγιση.  

Η νέα καμπάνια υπογραμμίζει την επιρροή του παγκόσμιου εμπορίου στην ανθρώπινη ευημερία, καθώς και το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η DHL, μέσα σε αυτό το πλαίσιο. «Θέλουμε να ενισχύσουμε το συναισθηματικό δεσμό της επωνυμίας DHL, έτσι ώστε να διαφοροποιηθούμε ακόμη περισσότερο από τους ανταγωνιστές μας», εξηγεί ο Christof Ehrhart, Executive Vice President Corporate Communications and Responsibility - Deutsche Post DHL Group. «Το παγκόσμιο εμπόριο είναι η μηχανή που οδηγεί την οικονομική ανάπτυξη, όπως και την προσωπική ευημερία, σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη. Η καμπάνια απεικονίζει την DHL ως έναν υπεύθυνο πάροχο logistics, που συνδέει ανθρώπους και βελτιώνει τις ζωές τους. Με την εξιστόρηση του τρόπου με τον οποίο το παγκόσμιο εμπόριο κάνει τον κόσμο καλύτερο, χτίζουμε μια ισχυρή και αισιόδοξη πλατφόρμα για την αξία που παρέχουν τα logistics στην κοινωνία».
    
Η δημιουργία περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά σποτ, στα οποία η DHL και το παγκόσμιο εμπόριο παρουσιάζονται ως αρωγοί της εκπαίδευσης στην Αφρική και ιατρικής φροντίδας στη Νότια Αφρική. Επιπροσθέτως, μια ταινία μικρού μήκους, το οποίο παρουσιάζει εργαζόμενους στη DHL από τη Ναμίμπια και τη Χιλή, είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο. Το δημιουργικό πρακτορείο 180 Amsterdam ανέθεσε την κινηματογράφηση των σποτ στον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη Frederic Planchon. Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης online διαφήμιση, έντυπες διαφημίσεις σε επιλεγμένες επαγγελματικές εκδόσεις και διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους.

Το πρακτορείο media, MEC, θα υποστηρίξει τη DHL με μια στρατηγική media δύο επιπέδων: τηλεοπτικά σποτ και έντυπες διαφημίσεις θα τρέξουν στα μέσα με παγκόσμια κάλυψη, αλλά και σε εθνικό επίπεδο, σε έξι διακριτές κεντρικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Γερμανίας, της Ινδίας, του Μεξικού, του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η καμπάνια υποστηρίζεται επίσης από τον CEO - Deutsche Post DHL Group, Frank Appel. Σε συνεργασία με το αγγλόφωνο κανάλι μετάδοσης της Deutsche Welle, ο Frank Appel συμμετέχει σε μια εκπομπή συζήτησης σχετικά με «Ευκαιρίες και ρίσκο στο παγκόσμιο εμπόριο». Περαιτέρω δραστηριότητες με παρόμοιο σκοπό σχεδιάζονται για το υπόλοιπο έτος.