To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Γυρίζει σελίδα η καμπάνια των ΔΑΑ και Marketing Greece

Γυρίζει σελίδα η καμπάνια των ΔΑΑ και Marketing Greece
Αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”.

Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο και αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”, συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία.

Η βραβευμένη «γκουρού της ελληνικής κουζίνας», αρθρογράφος και συγγραφέας 17 βιβλίων για την ελληνική μαγειρική, έρχεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Τετάρτη, από 1 έως 3 π.μ.  (Αναχωρήσεις, Είσοδος 4, “Aegean Lounge”, είσοδος ελεύθερη) και την Πέμπτη από 11 – 12 το μεσημέρι (Αναχωρήσεις, Εμπορικό Κέντρο αεροδρομίου, είσοδος ελεύθερη) με στόχο να αναδείξει την ελληνική γεύση, ταξιδεύοντας επιβάτες και επισκέπτες… ”Beyond Tzatziki!”.

Παράλληλα, καθόλη τη διάρκεια του Lunchphoria, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο.