To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H διαφήμιση της Gillette διχάζει παγκοσμίως

H διαφήμιση της Gillette διχάζει παγκοσμίως

"Tοξική αρρενωπότητα". Αυτή είναι η φράση των ημερών και μπήκε ξαφνικά στη ζωή μας με την προβολή της πολυσυζητημένης διαφήμισης της Gillette που θέλει να μιλήσει για τα "alpha males" που αρέσκονται να κυριαρχούν, να υποτιμούν τις γυναίκες και να έχουν γενικώς ακραία αυτοπεποίθηση.

Την εποχή της politically correct υστερίας και των πάσης φύσεως haters των social media, θα ήταν μάλλον απίθανο να μην προκαλούσε αυτή η καμπάνια αντιδράσεις. Εδώ και τέσσερις ημέρες όλος ο πλανήτης έχει βάλει το καλύτερό του "κοινωνικών επιστημών" πρόσωπό του και σχολιάζει το δίλεπτο σποτ με τίτλο «We Believe», το οποίο δεν κάνει κοντινά σε λεπίδες και λείες επιδερμίδες, αλλά επικεντρώνεται σε σκηνές που σχετίζονται με συμπεριφορές ανδρών.

Το γνώριζε η Gillette πως η τοποθέτηση ενάντια στο στερεότυπο «Τα αγόρια θα είναι πάντα αγόρια» ("Boys Will Be Boys") δεν θα περνούσε εύκολες ώρες. Οι σύμβουλοι branding τη θεωρούν διαφήμιση που εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο, αφού δεν θέλει ο πελάτης να ακούσει πως κατά βάθος είναι ένας μισογύνης, βίαιος και χωρίς ίχνος ενσυναίσθησης.

Οι «ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων» έχουν σηκώσει τη σημαία του πολέμου, κατακρίνουν την «προσβλητική» για τους άνδρες διαφήμιση και ξεκίνησαν μποϊκοτάζ των προϊόντων της εταιρείας. Από την άλλη, οι υποστηρικτές του #ΜeToo κινήματος την αποδέχθηκαν με ουρανομήκη "αμήν", μιλώντας για μία ρεαλιστική προσέγγιση στην κοινωνία του σήμερα, μία διαφήμιση που στέλνει δυνατά μηνύματα.

Το σίγουρο είναι ότι η διαφήμιση πέτυχε τον σκοπό της και έδωσε τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Και το ακόμα πιο σίγουρο είναι πως η Gillette θα είχε προσέξει τις πωλήσεις της Nike που εκτινάχθηκαν μετά το "πείραμα" με την καμπάνια του Colin Kaepernick...

TAGS: Gillette