To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Leo Burnett: Νέα καμπάνια για την Gillette

Leo Burnett: Νέα καμπάνια για την Gillette
Τι σημαίνει για τους άντρες να είναι και να δίνουν το καλύτερο δυνατό; Αυτή την ερώτηση έρχεται να απαντήσει η νέα καμπάνια της Gillette, την οποία σχεδίασε και εκπόνησε το creative agency Leo Burnett, μέλος του Publicis GroupeGreece, για το λανσάρισμα της νέας ξυριστικής μηχανής Gillette Proglide Flexball.

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτική ταινία και από digital assets για Facebook, Instagram και YouTube. Η ταινία, με πρωταγωνιστή τον διεθνή καλαθοσφαιριστή Ντίνo Μήτογλου, παρουσιάζει τη σημασία του να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου καθημερινά. Τη σημασία του να είσαι αυθεντικός, να αναγνωρίζεις τη μοναδικότητά σου και να είσαι εξοπλισμένος με ένα σύνολο αξιών που καθορίζει ποιος είσαι και σε ωθεί για το καλύτερο, με σύμμαχο τη νέα ξυριστική μηχανή Gillette Proglide Flexball, η οποία με 5 λεπίδες ακριβείας για βαθύ ξύρισμα και τεχνολογία Flexball, σε βοηθάει να δείχνεις σε όλους το καλύτερό σου πρόσωπο, κάθε μέρα.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν τηρώντας αυστηρά όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας για τον Covid-19, με την παραγωγή να επιμελείται η Top-Cut Modiano, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του media plan υπογράφονται από τη Starcom, του Publicis Groupe Greece.