To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα αντισυμβατική καμπάνια από τη Reebok

Νέα αντισυμβατική καμπάνια από τη Reebok
Με τίτλο “25.915 ημέρες”, η νέα καμπάνια μας καλεί να ζήσουμε τη ζωή μας στο μέγιστο

Η Reebok λανσάρει την εντυπωσιακή κι αντισυμβατική καμπάνια, “25.915 ημέρες”, υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους ότι έχουν, κατά μέσο όρο, 25.915 ημέρες ζωής για να δοκιμάσουν τα όριά τους, να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο και να τιμήσουν το σώμα τους. Η Reebok συνεχίζει την αποστολή που ξεκίνησε με το περσινό “Be More Human”, καλώντας τον κόσμο να βάλει την άσκηση στην καθημερινότητά του και να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και βιώνει το fitness.

Το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας γίνεται μέσα από τη συγκινητική ταινία 60 δευτερολέπτων, “25.915”, με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα και το πάθος της για το τρέξιμο. Η ταινία είναι ένας φόρος τιμής στη ζωή αυτής της γυναίκας – ξεκινώντας από το σήμερα, εξιστορεί τις εμπειρίες της αντίστροφα, μέχρι τη γέννησή της. Είναι η ιστορία του δικού της ταξιδιού, καθώς προσπαθεί να γίνει μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού της, σωματικά, πνευματικά και κοινωνικά. Ξεκινώντας από τη συμμετοχή της στο Reebok Spartan Race σήμερα, συνεχίζει με την ίδια σε πιο νεαρή ηλικία να ανεβαίνει ένα μονοπάτι, να τρέχει στις εγκαταστάσεις ενός κολλεγίου και, σε παιδική πλέον ηλικία, να νικά έναν νεαρό αντίπαλο σε αγώνα δρόμου.

Η καμπάνια εισάγει ένα νέο social και digital κεφάλαιο στην πλατφόρμα ”Be More Human” της Reebok. Η πλατφόρμα Reebok.com/CountYourDays, υπολογίζοντας έναν μέσο όρο ηλικίας, φύλου και τοποθεσίας, επιτρέπει στους online users να υπολογίσουν τον ενδεικτικό αριθμό ημερών ζωής που έχουν διαθέσιμες. Οι επισκέπτες μπορούν, επίσης, να μοιραστούν ιδέες και πλάνα για το πως σχεδιάζουν να τιμήσουν το σώμα τους, κάνοντας την κάθε ημέρα να μετράει, να αναφέρουν τα προσωπικά τους επιτεύγματα καθώς και να αναρτήσουν φωτογραφίες στο Instagram, το Twitter και το Facebook, χρησιμοποιώντας το #HonorYourDays.

Ο Yan Martin, Vice President, Global Brand Communications της Reebok, σημειώνει ότι «η νέα καμπάνια είναι μια τολμηρή προσθήκη στη Be More Human φιλοσοφία μας. Ο στόχος μας είναι να τιμήσουμε όλους εκείνους τους ανθρώπους που βάζουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους και βλέπουν τη ζωή τους να μεταμορφώνεται. Ασχολούνται με το fitness για να ενδυναμώσουν και να εμπλουτίσουν τη ζωή τους. Με την καμπάνια “25.915 ημέρες” θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας κι ελπίδας, να πάμε ένα βήμα παρακάτω και να εμπνεύσουμε τον κόσμο να τιμά το σώμα του κάθε ημέρα».
TAGS: Reebok