To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια για τη μοναδικότητα της Lidl

Νέα καμπάνια για τη μοναδικότητα της Lidl

Στόχος της καμπάνιας να αναδείξει τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και συνθέτουν την εμπορική της αποτελεσματικότητα και την εμπορική μοναδικότητα.

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Κάνει τα πάντα για αυτούς που αγαπά, τους προσφέρει ό,τι πιο φρέσκο, ό,τι πιο ποιοτικό και τους φροντίζει όπως κανένας άλλος. Αυτό κάνουν καθημερινά και τα LIDL για τους καταναλωτές, γι’ αυτό και κανένα άλλο super market δεν μοιάζει με τα LIDL.

Τα LIDL λειτουργούν διαφορετικά. Από την επιλογή συνεργατών και παραγωγών, τη φροντίδα και τους ελέγχους των προϊόντων μέχρι και το πως λειτουργούν τα καταστήματα, όλα γίνονται με έναν ξεχωριστό τρόπο. Έναν τρόπο που καταφέρνει να προσφέρει το καλύτερο στην καλύτερη τιμή και κανένα άλλο super market δεν μπορεί να αντιγράψει.

Γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να γίνει LIDL.

Αυτή είναι η νέα καμπάνια της LIDL Hellas που αναδεικνύει τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και συνθέτουν την εμπορική της αποτελεσματικότητα και την εμπορική μοναδικότητα. Μαζί με το κεντρικό  σποτ που εγκαινιάζει την καμπάνια και διαμορφώνει την έννοια του «Κανείς άλλος» θα βγουν και 3 μικρότερα που αναδεικνύουν τα κεντρικά αξιακά θέματα «ποιότητα- φρεσκάδα- οικονομία».

Είναι αυτά ακριβώς τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν, στην προσπάθεια να διαλέξει με φροντίδα και προσοχή ό,τι καλύτερο παράγει η Ελλάδα. Μέσα από επιλεγμένες συνεργασίες με 400 Έλληνες προμηθευτές που της επιτρέπουν να προσφέρει τα πιο φρέσκα προϊόντα, όπως φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρεατικά και ψάρια και άλλα.

Καθημερινός της στόχος είναι να προσφέρει στην Ελληνίδα και τον Έλληνα τα πιο ποιοτικά προϊόντα. Και για να το πετύχει, ξέρει ότι από τη στιγμή που διαλέγει τους προμηθευτές και τα προϊόντα τους με ξεχωριστές προδιαγραφές, τη μεταφορά τους με αδιαπραγμάτευτες συνθήκες φρεσκάδας, τους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους και μέχρι τη στιγμή που τους υποδεχεται σε ένα κατάστημα, πρέπει να λειτουργεί όπως κανείς άλλος.

TAGS: Lidl