To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια για την Lacta από τον όμιλο Ogilvy

Νέα καμπάνια για την Lacta από τον όμιλο Ogilvy

Η νέα καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne Athens μαζί με την Bold Ogilvy & Mather, υπόσχεται πως κάθε κομμάτι Lacta είναι σαν να ερωτεύεσαι από την αρχή και καλεί τον κόσμο να ανακαλύψει τον νέο του μεγάλο έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας.

Η “αρχή” έγινε με το τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Αποστόλη Τότσικα να θυμάται την σχέση του κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta.

Μια σειρά από 3D animated τηλεοπτικά σποτ, δείχνουν το "καλειδοσκόπιο" των γεύσεων που προσφέρουν οι διάφορες σοκολάτες Lacta, καθώς και οι νέες Lacta Triple και Lacta Big Time Peanut & Caramel. Το καλειδοσκόπιο των γεύσεων είναι και το βασικό θέμα της outdoor καμπάνιας σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, ενώ αντίστοιχα animated καλειδοσκόπια εκπλήσσουν το κοινό στα Social Media.

Όμως αυτή ήταν μόνο η αρχή, μιας και η ιστορία του τηλεοπτικού σποτ αποτελεί το έναυσμα για τη νέα σειρά της Lacta με τίτλο “Από την αρχή”, που έρχεται online τον Γενάρη του 2017, από τους δημιουργούς των επιτυχιών “Κάνε το βήμα” και “Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο” που τόσο αγαπήθηκαν από το κοινό.

Η σειρά αποτελείται από πέντε 10λεπτα επεισόδια, με πρωταγωνιστές τον Αποστόλη Τότσικα και την Έλλη Τρίγγου (Suntan). Το σενάριο έγραψε και πάλι η Μυρτώ Κοντοβά ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης (Μαύρο Λιβάδι) σε παραγωγή της Foss Productions, με concept & επιμέλεια της OgilvyOne Athens.

Η υπόθεση αφορά σε έναν άντρα που δεν πιστεύει στον έρωτα και στις σχέσεις που κρατούν πάνω από μια βραδιά, να ερωτεύεται την κοπέλα του ονείρου που βλέπει, ξανά και ξανά από την αρχή, κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Η εμμονή του με αυτήν γίνεται τόσο μεγάλη που στο τέλος πείθεται πως υπάρχει στην πραγματικότητα και αποφασίζει να ψάξει να την βρει...

Η σειρά γυρίστηκε στην Αθήνα και στην Τζια, ενώ το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ζήσει την εμπειρία του πρωταγωνιστή, μέσα από ειδικά γυρισμένες σκηνές σε 360 Virtual Reality.