To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια της Mullen Lowe για την Toyοtomi

Νέα καμπάνια της Mullen Lowe για την Toyοtomi
Το καλοκαίρι μπαίνει με μια φρέσκια καμπάνια για τα Κλιματιστικά Toyotomi,  η οποία εστιάζει σε ότι «καίει» περισσότερο τον Έλληνα. To ευρώπουλο που τα τελευταία χρόνια αρνείται πεισματικά να επισκεφθεί τη χώρας μας.

Σε αυτό το κλίμα λοιπόν, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που τόσα χρόνια ταυτίζεται με το αληθινό value for money. 


Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi κλείνει το μάτι στον καταναλωτή μέσα από μια χιουμοριστική καμπάνια που αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του σήμερα. 


Την παραγωγή του τηλεοπτικού επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα μέσα.