Spec 1,8 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Ανάπτυξης
Καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ οίκος Balenciaga λάνσαρε την σειρά sneakers Paris, στην οποία περιλαμβάνονται 100 limited edition ζευγάρια στην τιμή των 1.850 δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος και όραμα του Έλληνα πρωταθλητή ήταν να δημιουργήσει ένα βίντεο όπου θα απεικονιζόταν η πραγματική σύνδεση του ίδιου με τη θάλασσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καινοτομία από το Φυσικό Αέριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions και τη σκηνοθεσία ο Matthew Dillon Cohen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι άνθρωποι της επιχείρησης αλλά και της DDB µίλησαν για τη νέα αυτή πλατφόρµα και τα σχέδια ανάπτυξής της, την καµπάνια προβολής και υποστήριξής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια δημιουργήθηκε με στόχο να υπενθυμίσει στους fans του brand πως η μουσική βρίσκεται πάντα εκεί όταν ζεις όμορφες στιγμές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας είναι ότι κάθε συναίσθημα μπορεί να γίνει θετικό, αρκεί να το απελευθερώσουμε και να το εκφράσουμε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τις εταιρίες BIAN & ΒΙΑΝΕΞ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένη στη μνήμη του James Nass, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην υλοποίησή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια λειτουργεί πολυεπίπεδα και εστιάζει σε όλα τα «συν» της ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory