Στη Solid Havas τα Νερά Κρήτης και τα Νερά Μακεδονίας
Η ανάθεση αφορά στο σύνολο της επικοινωνίας των δυο μαρκών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάθεση αφορά στο σύνολο της επικοινωνίας των δυο μαρκών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «Αγάπης Έργα ΜΕΒΓΑΛ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Ημέρα από Ελλάδα”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποτελείται από μια ποικιλία υλικών και ξεδιπλώνεται τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα παραδοσιακά μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίμηνη καμπάνια για την Parfums Christian Dior Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Ιαπωνική μορφή χειροτεχνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pescanova παρουσιάζει τη νέα σειρά κατεψυγμένων ημιέτοιμων γευμάτων "Pescanova Μαγειρεύω” και βάζει τα πιο αγαπημένα πιάτα θαλασσινών στην καθημερινότητα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια είχε ως στόχο την προβολή προϊόντων ως δώρα για όλη την οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια θα τρέξει σε πολλές δημοφιλείς πλατφόρμες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπολαμβάνοντας υπεύθυνα μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Valuecom υπογράφει το δημιουργικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για τη δράση #3500Lives της FIA, η οποία στηρίζεται στα αποτελέσματα ερευνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory