Wunderman Thompson: Nέα καμπάνια για το Vodafone Green Giga Network
Το πράσινο δίκτυο που παίρνει ενέργεια από τον ήλιο στο νησί της Αμμουλιανής και δίνει 100% πράσινη ενέργεια στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πράσινο δίκτυο που παίρνει ενέργεια από τον ήλιο στο νησί της Αμμουλιανής και δίνει 100% πράσινη ενέργεια στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα «Αρχίζει το ματς», η Novibet μας συστήνει τη νέα καμπάνια της, την οποία συναντάμε σε τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, digital και social media περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική καμπάνια της Λουξ, «πλάι-πλάι», που της χάρισε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία, είναι αφιερωμένη στα 70 χρόνια πορείας και ιστορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο τηλεοπτικό spot με ιδιότυπο χιούμορ και αντίστοιχη σκηνοθετική προσέγγιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά mini διαδικτυακών μαθημάτων με τον Χάρη Ρώμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3 πρωταθλητές «από το σκοτάδι στο φως»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τρέξει και στα digital και social κανάλια όπως Facebook, Instagram και YouTube
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες μέρες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκυο, η Stoiximan γιορτάζει και τιμά τους αθλητές της μέσα από το νέο της τηλεοπτικό σποτ με το μήνυμα «Μια χώρα με το βλέμμα ψηλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο νέες τηλεοπτικές ταινίες που έρχονται να αφηγηθούν μία νέα πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για τον εκπαιδευτικό οργανισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory