To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια από την Knorr

Παγκόσμια καμπάνια από την Knorr
Νέα παγκόσμια καμπάνια, που χρησιμοποιεί το concept του matchmaker, λάνσαρε η Knorr.

Νέα παγκόσμια καμπάνια με τίτλο Love at First Taste, στην οποία χρησιμοποιεί το concept του matchmaker για να φέρει μαζί ανθρώπους, με βάση τις γευστικές τους προτιμήσεις, λάνσαρε η Knorr.

Η συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύει σε millenial άτομα που είναι... κολλημένα με το φαγητό και μοιράζονται τις δημιουργίες τους στα social media, ενώ περιλαμβάνει δυο στοιχεία.

Το πρώτο είναι ένα online εργαλείο, το Knorr Flavour Profiler, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την IBM και θέτει στους χρήστες 12 ερωτήματα σχετικά με τις διατροφικές τους προτιμήσεις και μα βάση τις απαντησεις τους, εντάσσονται σε ένα από τα 12 διαθέσιμα profiles. Μαζι με αυτό, το brand της Unilever λάνσαρε κι ένα online film, που υπογράφει η MullenLowe, στο οποίο άγνωστοι με κοινά γευστικά profiles δειπνούν στα… τυφλά.