To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πρωτότυπη παγκόσμια καμπάνια της Getty Images

Πρωτότυπη παγκόσμια καμπάνια της Getty Images
Η βραζιλιάνικη δημιουργική εταιρεία AlmapBBDO δημιουργεί σταθερά εντυπωσιακές καμπάνιες για τη Getty Images. Από αυτή του 2012 με τίτλο "From Love to Bingo", όπου χρησιμοποίησε 873 λήψεις από το αρχείο της για να αφηγηθεί την ιστορία της απλής ζωής σε ένα λεπτό, μέχρι την περσινή "20 Years", την οποία αποτελούσαν έντυπες διαφημίσεις, που παρουσίαζαν μέσα από 111 φωτογραφίες, την εξέλιξη της ζωής τεσσάρων celebrities.

Σήμερα, εταιρεία και πελάτης λανσάρουν την τελευταία, παγκόσμια συνεργασία τους, με τίτλο "Endless Possibilities", η οποία παρουσιάζει τέσσερα διάσημα πρόσωπα, μέσα από λήψεις προσώπων άλλων ανθρώπων, που προέρχονται από το αρχείο της Getty. Οι απεικονίσεις των Πρίγκιπα Καρόλου, του Δαλάι Λάμα, του Πάπα Φραγκίσκου και της Άνγκελα Μέρκελ με αυτό τον τρόπο, είναι εξαιρετικά ακριβείς, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερις έντυπες διαφημίσεις κι ένα video.

"Το Briefing γι' αυτή την καμπάνια, ήταν να παρουσιάσουμε την ποικιλία του αρχείου της Getty, το οποίο περιλαμβάνει εκατομμύρια εικόνες. Κι έτσι σκεφτήκαμε: αν μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα με αυτές τις εικόνες, σκεφτείτε τι μπορεί να γίνει αν τις συνδυάσουμε!"
ανέφερε ο senior copywriter της AlmapBBDO, Daniel Oksenberg.

Η δημιουργική εταιρεία ξόδεψε τέσσερις μήνες έρευνας και συνδυασμού διαφορετικών εικόνων για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.