Διάκριση της Soho στα ΕΒΓΕ
Ένα βραβείο και έναν έπαινο απέσπασε η Soho Square στην απονομή των Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής και Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα βραβείο και έναν έπαινο απέσπασε η Soho Square στην απονομή των Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής και Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα ζήσουν ένα “Mythικό Πάσχα” καλεί τους καταναλωτές η Μύθος Ζυθοποιία μέσα από τις προσφορές σε σειρά προϊόντων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο ΕΒΓΕ στην κατηγορία Corporate & Product Websites για το website του EΝ ΛΕΥΚΩ, απέσπασε τη Δευτέρα η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύστημα πιστοποίησης μετάδοσης διαφημιστικών spot πραγματικού χρόνου, λανσάρει στην αγορά διαφήμισης η INKAM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ινστιτούτο τεχνολογίας ΑΙΤ σε συνεργασία με το Kariera.gr - Training & Development Centre, δημιούργησαν και προσφέρουν το Professional Development Diploma: Tech Mini MBA: Leading Strategic Innovation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση του site cosmote.gr προχώρησαν COSMOTE και ΟgilvyOne, δημιουργώντας παράλληλα το mobile application Cosmote MyAccount.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη συμμετοχή από την πλευράς της Ακαδημίας της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, πραγματοποιήθηκε η εθελοντική δράση Let\'s Do It Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης, τόσο στην prime ζώνη όσο και στην late night, κέρδισε τη Δευτέρα το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την κυκλοφορία της Amstel Radler στην ελληνική αγορά, ο Marketing Director της Αθηναϊκής, Alexander Koch, μιλάει στο adbusiness για την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο show Your Face Sounds Familiar έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 το βράδυ της Κυριακής και κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό που συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα και εξελίσσεται ακόμα, είναι από αυτά τα γεγονότα που καμιά φορά αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα πράγματα. Σε επαγγελματικό κι όχι μόνο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο διανομής της στην Αττική επεκτείνει η Fiat Group Automobiles Hellas με σκοπό την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη του νομού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory