To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια για την online behavioural διαφήμιση

Καμπάνια για την online behavioural διαφήμιση
Καμπάνια για την online behavioural διαφήμιση

Η καμπάνια που ονομάζεται «Unzipped», δημιουργήθηκε και συντονίστηκε από την European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) με την υποστήριξη του IAB Europe και των τοπικών μελών του και θα βοηθήσει στην αύξηση του consumer awareness της εικόνας της OBA, καθώς και την αύξηση της καταναλωτικής αντίληψης και επιλογής, όταν συναντά την OBA.

Οι διαφημίσεις της καμπάνιας παρουσιάζουν ένα φερμουάρ να καταβαίνει και να αποκαλύπτει το μπλε εικονίδιο της OBA, ενώ με ένα κλικ πάνω στις διαφημίσεις, οι καταναλωτές μεταφέρονται στο www.youronlinechoices.eu, όπου μπορούν να βρουν πληροφορίες για την online διαφήμιση και τις επιλογές τους σχετικά με αυτή. Το δημιουργικό υπογράφει η Mediacom Beyond Advertising και βασίζεται σε concept που ανέπτυξε ομάδα Βέλγων σπουδαστών, οι οποίοι ήταν φιναλίστ σε μαθητικό διαγωνισμό της EACA.

\"Είμαστε ενθουσιασμένοι για το λανσάρισμα της πανευρωπαϊκής καμπάνιας, καθώς θα παρέχει έναν ελκυστικό τρόπο στους καταναλωτές, να συνδεθούν με όλα εκείνα τα στοιχεία που εκφράζει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αυτορύθμισης: μεγαλύτερη διαφάνεια, επιλογή και έλεγχος\" τόνισε ο Director-General της EDAA, Oliver Gray.

Η καμπάνια θα «τρέξει» αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα ακολουθήσουν Γερμανία, Ιρλανδία, πριν εξαπλωθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του 2013.