To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Από την Publicis One η καμπάνια της Bristol - Myers Squibb για το Μελάνωμα

Από την Publicis One η καμπάνια της Bristol - Myers Squibb για το Μελάνωμα

H Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά». H καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων - Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε.) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.).

Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που λούζεται από τον ήλιο και οι κάτοικοί της τον αγαπούν και τον απολαμβάνουν σχεδόν όλο το χρόνο, η μεγάλη πρόκληση για την Publicis One ήταν να βρει τον τρόπο να αφυπνίσει τους Έλληνες, ώστε να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους και να συνειδητοποιήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος από την έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία. Η στρατηγική μας στηρίχθηκε στο δεδομένο ότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν γνωρίζουν πως οι επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο λειτουργούν προσθετικά και κάθε χρόνος έκθεσης μέχρι τα 18 έτη αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος στο μέλλον.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά» είναι πως όλοι κρατάμε τις καλύτερες αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές μας στιγμές κάτω από τον ήλιο, αλλά ξεχνάμε ποια ήταν η τελευταία φορά που καήκαμε από τον ήλιο. Δυστυχώς όμως, το δέρμα έχει τη δική του μνήμη και τα θυμάται όλα.

Το key visual της καμπάνιας που δραματοποιεί την ιδέα, απεικονίζει αφαιρετικά έναν άνδρα και μία γυναίκα σε καλοκαιρινό περιβάλλον, εστιάζοντας σε ένα σπίλο που έχει εμφανιστεί στο δέρμα τους και είναι συνδεδεμένο με μια καλοκαιρινή τους ανάμνηση.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήσαμε το website www.todermadenxehna.gr με σχετικό ενημερωτικό υλικό, στο οποίο οδηγεί τους χρήστες ένα εκτενές πλάνο επικοινωνίας που περιλαμβάνει outdoor, καταχωρήσεις, YouTube video, display και native ads, ενώ μέσω του Masthead του YouTube δημιουργήσαμε επιπλέον awareness για την καμπάνια. Την παραγωγή της ταινίας «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά» ανέλαβε η Bezier και η Starlink έτρεξε το πλάνο για τα media.