To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Budweiser: Παγκόσμια καμπάνια για το Μουντιάλ

Budweiser: Παγκόσμια καμπάνια για το Μουντιάλ
Παγκόσμια καμπάνια στο πλαίσιο της χορηγίας του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου της Ρωσίας, λανσάρει η Budweiser.

Η καμπάνια φέρει τίτλο "Light up the World Cup" και περιλαμβάνει ένα film 90 δευτερολέπτων, που δημιούργησε η Anomaly και θα "τρέξει" σε περισσότερες από 50 χώρες του κόσμου, σε τηλεόραση και digital video. Υπάρχουν, επιπλέον, εκδόσεις 15 και 30 δευτερολέπτων, που παρουσιάζουν μια σειρά από drones, τα οποία κουβαλούν μπουκάλια μπίρας Bud (η επίσημη μπίρα του τουρνουά) και τα αφήνουν στο Luzhniki Stadium της Μόσχας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Budweiser δημιούργησε και θα μοιράσει 8 εκατομμύρια ειδικά ποτήρια μπίρας, που περιλαμβάνουν ανιχνευτές ήχου και φωτίζονται, όταν τα επίπεδα ήχου από τους φιλάθλους στα γήπεδα αυξάνονται.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο global marketing vice-president της Budweiser, Brian Perkins, αυτή θα είναι η μεγαλύτερη εμπορική καμπάνια στην ιστορία της μητρικής AB InBev. Στο μεταξύ, μπορεί οι πολιτικές σχέσεις της Ρωσίας με τις χώρες της Δύσης να μην βρίσκονται στο καλύτερο σημείο τους, ωστόσο τα πλάνα της AB In Bev για το Μουντιάλ παραμένουν ανεπηρέαστα. "Χορηγούμε το Παγκόσμιο Κύπελλο για πολλά χρόνια. Δεν είναι ένα πολιτικό γεγονός, αλλά μια στιγμή που ενώνει ολόκληρο τον κόσμο γύρω από το ποδόσφαιρο" ανέφερε ο chief marketing officer της AB InBev, Miguel Patricio.