To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα digital καμπάνια του brand Νioxin

Νέα digital καμπάνια του brand Νioxin
H Coty, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες ομορφιάς, δημιούργησε για το brand της Nioxin, το Νο1 προϊόν κομμωτηρίου για πιο πυκνά, πιο πλούσια στην όψη μαλλιά, την καμπάνια «Πες το στον κομμωτή σου».

Πρόκειται για ένα concept βασισμένο στην ανάδειξη των πολλαπλών λύσεων που παρέχουν τα προϊόντα της σειράς ΝΙΟΧΙΝ για την περιποίηση των μαλλιών.

Η καμπάνια εκτυλίσσεται στο digital περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα τα βίντεο που έχουν δημιουργηθεί με πρωταγωνιστές την ηθοποιό Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τον παρουσιαστή Δημήτρη Ουγγαρέζο προβάλλονται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στο YouTube καθώς και στο ειδικά διαμορφωμένο microsite (https://pestostonkommotisou.nioxin.gr/).

Αναλυτικότερα, πρόκειται για μία καμπάνια με την οποία το NIOXIN παροτρύνει τους χρήστες να αναζητούν τις κατάλληλες λύσεις με τη βοήθεια των ειδικών, οι οποίοι δεν είναι άλλοι από τους κομμωτές. Πιο συγκεκριμένα, αφού οι χρήστες παρακολουθήσουν την Πηνελόπη και τον Δημήτρη να εκφράζουν τις δικές τους ανησυχίες για τις συνέπειες του καθημερινού styling στα μαλλιά τους, μπορούν και οι ίδιοι να εκμυστηρευθούν τα δικά τους “Hair Matters” στον ειδικό του ΝΙΟΧΙΝ, μέσω του microsite. Ταυτόχρονα, λαμβάνουν μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό για να διεκδικήσουν τα προϊόντα NIOXIN που ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες

TAGS: socialab, Coty