To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΟΤ: Καμπάνια σε Facebook και Instagram

ΕΟΤ: Καμπάνια σε Facebook και Instagram
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού ενέκρινε budget ύψους 310.000 ευρώ

Διαφημιστική ενέργεια μέσω των εργαλείων του Facebook και του Instagram σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Καναδά, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία και Πολωνία ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΟΤ. Η διαφημιστική καμπάνια, συνολικού προϋπολογισμού 310.000 ευρώ, θα έχει διάρκεια περίπου 8 μηνών, με τελικό στόχο την επίτευξη 94.000.000 εμφανίσεων (impressions) στο σύνολο των αγορών.

Για την υλοποίησή της θα αξιοποιηθούν οι ήδη γνωστοί τύποι δημιουργικού page post ads (videos, photos, links), αλλά και οι νέοι τύποι δημιουργικών: cinemagraphs, canvas και carousel ads.

Τέλος, για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας της καμπάνιας θα λαμβάνονται μηνιαίες αναφορές αποτελεσμάτων και θα αξιοποιηθεί το καινούργιο εργαλείο που προσφέρει το Facebook ”Brand Awareness Optimization”.

Μεταξύ των βασικών στόχων της καμπάνιας είναι η συνεχής επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και η προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο, που προσφέρει πολλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού, μετατροπή του δυναμικού κοινού των millennials σε “ambassadors” της Ελλάδας στις αγορές στόχους, έμφαση στον «οπτικό λόγο», μέσω της χρήσης ελκυστικών δημιουργικών με μεγάλη απήχηση, στόχευση των decision makers στις βασικές αγορές κατά τη διάρκεια των περιόδων υψηλής εποχικότητας και ενίσχυση της καμπάνιας περιεχομένου (content marketing campaign) και της επίδρασης στο κοινό μέσω της αφήγησης ιστοριών-storytelling.