To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Frank & Fame - Coffee Island: Κάθε καφές και μια ιστορία

Frank & Fame - Coffee Island: Κάθε καφές και μια ιστορία
Με κινηματογραφικό «χαρακτήρα», αίσθηση περιπέτειας και χιουμοριστική διάθεση, η καμπάνια της Coffee Island με την υπογραφή της Frank & Fame έχει κερδίσει το κοινό, παρουσιάζοντας με τον δικό της τρόπο την «ολόκληρη ιστορία» που κρύβεται πίσω από κάθε καφέ. Ο Kώστας Τσιτσικλής, Creative Director, και η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director της Frank & Fame, μαζί με τη Γεωργία Τσoύτσικου, Marketing Manager, και τη Δέσποινα Καπογιαννάτου, Communication Supervisor της Coffee Island, μίλησαν στο adbusiness για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τον τρόπο που θα εξελιχθεί, αλλά και τον «εκδημοκρατισμό του ποιοτικού καφέ» από την Coffee Island και τη στρατηγική της για την επικοινωνία και το marketing.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ποια ήταν η πηγή της έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Coffee Island;



Kώστας Τσιτσικλής, Creative Director, Frank & Fame: Νομίζω πως η κύρια πηγή έμπνευσης για όλη την ομάδα ήταν οι ίδιοι οι άνθρωποι της Coffee Ιsland. Οι προσωπικότητες, το χιούμορ, ο τρόπος και κυρίως η «εμμονή» που έχουν γι’ αυτό που κάνουν. Οι ιστορίες που μοιράστηκαν μαζί μας από τα ταξίδια τους, έθεσαν δημιουργικά τις βάσεις.

Ποια ήταν τα στοιχεία που θέλατε να προβάλετε και σε ποια insight και δεδομένα βασιστήκατε;



Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director, Frank & Fame: Tο ελληνικό κοινό όχι μόνο αναζητά premiumness ακόμη και στις μικρές απολαύσεις της καθημερινότητας, αλλά είναι και ιδιαίτερα εκπαιδευμένο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καφέ, ένα προϊόν υψηλής κατανάλωσης. Σε αυτή την ανάγκη -υψηλή ποιότητα στην καθημερινότητα- απαντά απόλυτα το δυνατό στοιχείο του Coffee Island: ο εκδημοκρατισμός του ποιοτικού καφέ. Οι άνθρωποι της Coffee Island ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και, μέσα από μια αλυσίδα συνεργατών, προσφέρουν σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας μια εμπειρία που συμπυκνώνει αυτό το γευστικό ταξίδι στην πρώτη γουλιά. Αυτή την εμπειρία ποιότητας θελήσαμε να αναδείξουμε, αλλά με ένα ύφος διαφορετικό από την εκλεπτυσμένη οδό που ακολουθεί η κατηγορία. Το ύφος της επικοινωνίας συστήνει την προσωπικότητα του Coffee Island, η οποία συνδυάζει τη συνεχή αναζήτηση για ποιότητα, την περιπέτεια και τη φαντασία, με την καθημερινή φύση του brand, το πρόσωπο που συναντά ο καθένας μας στο Coffee Island της γειτονιάς.



Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες; Θα υπάρξουν και επόμενα κύματα;

Kώστας Τσιτσικλής: Η καμπάνια είναι σπονδυλωτή με περιεχόμενο, για τηλεόραση και digital καθώς και πληθώρα προϊοντικών υλικών -στατικών και βίντεο- για τα social media και τα καταστήματα της Coffee Island. Αυτήν τη στιγμή, είμαστε «στον αέρα» με τη χριστουγεννιάτικη ταινία και έπεται συνέχεια.

Υπήρξαν προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της καμπάνιας και τα γυρίσματα σε διαφορετικές τοποθεσίες;

Kώστας Τσιτσικλής: Το casting σίγουρα ήταν μια πρόκληση, καθώς η καμπάνια βασίζεται πολύ στους χαρακτήρες της. Δεν υπήρχε πρωταγωνιστικός ρόλος, καθώς σε κάθε ταινία τα βάρη των ρόλων αλλάζουν και έπρεπε να λειτουργούν όλοι μαζί σαν σύνολο. Πέρα από αυτό, υπήρχαν φυσικά προκλήσεις όσον αφορά τα location, καθώς ήταν πολλαπλά και δύσκολο να βρεθούν. Στο σενάριο υπήρχαν από φυτείες καφέ κάπου στη Λατινική Αμερική, μέχρι αεροδρόμια και branded αεροπλάνα. Δεν το λες και εύκολο παραγωγικά. Η θέληση της παραγωγής και η εμπειρία του σκηνοθέτη όμως ήταν καταλυτικές, ώστε αυτές οι προκλήσεις να ξεπεραστούν γρήγορα.



Ποια είναι τα σχόλια που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Kώστας Τσιτσικλής: Τα σχόλια είναι γενικά πολύ θετικά - και από το χώρο της επικοινωνίας αλλά και εκτός αυτού. Ο κόσμος φαίνεται να θεωρεί την καμπάνια διασκεδαστική και αντιλαμβάνεται το νέο tonality που θέλει να βγάλει το brand.

«Κάθε καφές και μια ιστορία». Πώς προέκυψε το νέο μήνυμα της Coffee Island;

Kώστας Τσιτσικλής: Όταν μάθαμε πόσο πολλή δουλειά γίνεται από την Coffee Island για κάθε καφέ που φέρνουν -όπου φυσικά κανείς μας δεν είχε ιδέα- το πρώτο πράγμα που είπαμε όλοι ήταν: «ολόκληρη ιστορία, δηλαδή». Νομίζω ότι από εκεί ξεκίνησε να υπάρχει στο μυαλό μας μέχρι τη στιγμή που έγινε τελικά line.

Ποιο ήταν το brief που δώσατε για την καμπάνια; Ποιο μήνυμα θέλατε να περάσετε;



Γεωργία Τσoύτσικου, Marketing Manager: Η βασική επιθυμία μας ήταν μέσω αυτής της επικοινωνίας να ξαναβάλουμε στο επίκεντρο το espresso bar μας, εκεί που χτυπά η καρδιά του brand και του καταναλωτή μας. Με ήρωα το αγαπημένο ρόφημα των Ελλήνων, το freddo espresso, να αναδείξουμε όλες τις αξίες μας, όλα αυτά που κάνουμε καθημερινά, με μεράκι και πάθος, για να προσφέρουμε στον επισκέπτη μας την απόλυτη εμπειρία καφέ. Θέλαμε να επικοινωνήσουμε με λόγο καθημερινό, έξυπνο, διασκε - δαστικό και σπιρτόζικο την εμπειρία της πρώτης γουλιάς καφέ που βιώνει κάθε καταναλωτής που επιλέγει τα καταστήματα Coffee Island, και παράλληλα να ενισχύσουμε επικοινωνιακά με τον ίδιο τρόπο τη βαθιά γνώση και εξειδίκευση των ανθρώπων πίσω από την εικόνα της Coffee Island.

Τι κάνει την Coffee Island να ξεχωρίζει; Τι την διαφορο - ποιεί από τον ανταγωνισμό;



Δέσποινα Καπογιαννάτου, Communication Supervisor: Η Coffee Island ανανεώνεται και εξελίσσεται συνεχώς τόσο σε εικόνα, εξυπηρέτηση, διεύρυνση και αναβάθμιση προϊοντικής γκάμας (coffee/non-coffee/συνοδευτικών), ανάπτυξη γκάμας καφεκοπτείου, όσο και σε αναβάθμιση του e-commerce και των τεχνολογικών μέσων. Η Coffee Island είναι ο Coffee Expert της κατηγορίας, είναι ο παραγωγός του προϊόντος της, αλλά και μια μεγάλη αλυσίδα Retail, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να προμηθευτεί τα προϊόντα Coffee Island σε διαφορετικά σημεία επαφής, βάζοντας στο επίκεντρο την ποιοτική υπεροχή του προϊόντος και τα συναισθηματικά οφέλη που προκύπτουν. Οι άνθρωποί μας ό,τι κάνουν, το ζουν λίγο παραπάνω. Ένα αυθεντικό πάθος, που ξεκινά από τον καφέ και εκφράζεται μέσα από το καθετί που κάνουν. Η αριστεία, η συνεχής εξέλιξη και μια μικρή ανατροπή στον τρόπο που σκεφτόμαστε ως ομάδα, δημιουργούν ένα μοναδικό χαρμάνι, που τόσα χρόνια μας κρατά στην πρώτη θέση και ανοίγει συνεχώς νέους δρόμους εξερεύνησης και συνέχειας της μάρκας και του οργανισμού μας.



Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία και στρατηγική της Coffee Island αναφορικά με την επικοινωνία και το marketing; Πού δίνετε ιδιαίτερο βάρος;

Δέσποινα Καπογιαννάτου, Communication Supervisor: Η μάρκα μας «μιλάει» μέσα από την καθημερινότητα του καταναλωτή, από τις πρώτες κιόλας πρωινές ώρες. Αν κάτι πάει στραβά με τον καφέ μας, έρευνες μας έχουν δείξει ότι μπορεί να επηρεάσει συνολικά την ψυχολογία μας. Από τις βασικές μας προτεραιότητες, λοιπόν, είναι να εξασφαλίσουμε μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά μας καταστήματα, κάθε φορά που κάποιος μας επισκέπτεται. Βασικό και ειδικό βάρος δίνεται στην εκπαίδευση των baristi και των διανομέων μας, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης. Στόχος μας είναι να εξασφαλίζουμε την υψηλότερη ποιότητα των προϊόντων μας και μια εξαιρετική καθημερινή εμπειρία! Βαδίζοντας στην τρίτη δεκαετία της Coffee Island, διαθέτουμε στο DNA μας την αγάπη για τον καφέ. Η αγάπη αυτή έγινε σκοπός, τον οποίο εξακολουθούμε να υπηρετούμε με πάθος. Για εμάς το «democratizing greatness» αποτελεί την κινητήριο δύναμή μας για να προσφέρουμε στους καταναλωτές, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα μέρη της χώρας μας αλλά και εκτός συνόρων, υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες. Φυσικά, η διασπορά του δικτύου απαιτεί προσαρμογή της επικοινωνίας μας σε τοπικό επίπεδο, οπότε σχεδιάζουμε εθνικά και προσαρμόζουμε τοπικά το μήνυμά μας.