To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H+K Strategies: Υλοποιεί την ολιστική καμπάνια «Η δική μας Αττική»

H+K Strategies: Υλοποιεί την ολιστική καμπάνια «Η δική μας Αττική»
Την ολιστική καμπάνια «Η δική μας Αττική» σαν μέρος της πρωτοβουλίας  «EU in my region» υλοποιεί η Hill+Knowlton.


Συγκεκριμένα, η Hill+Knowlton υλοποίησε το δημιουργικό concept , το «ντύσιμο» του μετρό και των αστικών λεωφορείων, επιμελήθηκε τις καταχωρήσεις σε ΜΜΕ αλλά και το επικοινωνιακό πλάνο δημοσιότητας και την social media στρατηγική της καμπάνιας.

Στο video της καμπάνιας πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Γερονικολού η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αττική και η οποία παρουσιάζει τα καινούργια έργα που έχουν σαν στόχο να βελτιώσουν την κάθε μας ημέρα.

Η πρωτοβουλία, μια κοινή προσπάθεια της Περιφέρειας Αττικής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στοχεύει στην ανάδειξη 3 έργων που συμβάλλουν στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ευημερίας των κατοίκων της Αττικής: την κατασκευή 6 πεζογεφυρών, την προμήθεια σημαντικού εξοπλισμού για την πυροσβεστική υπηρεσία και το νέο Κτήριο του Κέντρου Υγείας Κερατσινίου. Πιο συγκεκριμένα και καθ' όλη τη διάρκεια του Μαρτίου, οι πολίτες της Αττικής και 4 σχολεία από συγκεκριμένες περιοχές της Περιφέρειας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Μυλωνά και την Πυροσβεστική θα εκπαιδευτούν στα οφέλη των έργων μέσω μιας σειράς βιωματικών ενεργειών.