To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η 4 Wise Monkeys σπάει το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam για το Caprice

Η 4 Wise Monkeys σπάει το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam για το Caprice

Η καμπάνια για την καινοτόμο ενέργεια Let’s Roll-Let’s Win των Caprice, έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam, ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε καμπάνια στις Η.Π.Α.

Πιο συγκεκριμένα, καταγράφηκαν περισσότερα από 157.000 Shazamαρίσματα, αριθμός που κάνει την καμπάνια να είναι η πιο επιτυχημένη Visual Shazam Campaign στον κόσμο. Την επιτυχία κάνει ακόμα μεγαλύτερη το γεγονός ότι η ενέργεια εκπαίδευσε το ελληνικό κοινό σε ένα feature του Shazam το οποίο δεν είναι ευρέως διαδεδομένο.  Η ενέργεια που έτρεξε, καλούσε το νεανικό κυρίως κοινό που βρίσκεται συνεχώς on the go, να Shazamάρει out of home στάσεις λεωφορείων Caprice αλλά και Caprice promo packs για να κερδίσει στη στιγμή skydiving, rafting, πτήση με ελικόπτερο, go kart, wall climbing και άλλες πολλές πρωτότυπες εμπειρίες. Με αυτόν τον τρόπο η 4 WISE MONKEYS έφερε στη ζωή σε 360ο επίπεδο το concept “Let’s Roll” του tv spot, που εμπνέει τους νέους να ζήσουν νέες εμπειρίες και «ρολάρει» μαζί τους, μοιράζοντας instantly εμπειρίες μέσω της τεχνολογίας Visual Shazam.

Ο Creative Director της 4 Wise Monkeys Βαγγέλης Δαβιτίδης δήλωσε σχετικά «είναι αναμφισβήτητα μια μεγάλη επιτυχία όχι μόνο για τη 4 Wise Monkeys αλλά και για την ελληνική διαφήμιση συνολικά το γεγονός ότι μια καμπάνια από μια μικρή αγορά όπως η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου. Και αποδεικνύει ότι όταν ξέρεις καλά το αντικείμενό σου, στην πραγματικότητα δεν ρισκάρεις όταν τολμάς να προτείνεις καινοτόμες ενέργειες. Ευχαριστούμε πολύ τον πελάτη μας, την εταιρία Παπαδοπούλου για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιέβαλε.»

H Marketing Director της εταιρίας Παπαδοπούλου κα Αναστασία Πλοιάρχου δήλωσε επίσης: «Το Caprice είναι ένα love brand με πολύ υψηλό potential το οποίο υπερβαίνει την ελληνική αγορά. Με αυτή την ενέργεια απευθυνθήκαμε στους Millennials μιλώντας στη δική τους γλώσσα. Τολμήσαμε να κάνουμε κάτι καινοτόμο και διαφορετικό και δικαιωθήκαμε. Μια νέα σελίδα έχει ανοίξει στην επικοινωνία του Caprice.»