To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Cambo υπογράφει τη νέα καμπάνια του Lipton Ice Tea Sparkling

Η Cambo υπογράφει τη νέα καμπάνια του Lipton Ice Tea Sparkling

Την επικοινωνία της νέας στρατηγικής του Lipton ανέλαβε να υλοποιήσει η Cambo. Πιο συγκεκριμένα, κλήθηκε να αναδείξει στη χώρα μας τον συνδυασμό φαγητού και Lipton Ice Tea Sparkling ως τη νέα, ανατρεπτική γευστική συνήθεια με την οποίο απολαμβάνει κανείς τα αγαπημένα του γεύματα. Έναν τρόπο που κανείς δεν είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα!

Σε συνεργασία με δύο από τους δημοφιλέστερους Έλληνες σεφ - τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη - δημιούργησε δύο εξίσου απολαυστικές ταινίες για το νέο δροσιστικό αναψυκτικό που, με το ελαφρύ του ανθρακικό, έρχεται να προσθέσει γευστική απόλαυση σε κάθε γεύμα.

Μέσα από τις ευρηματικές και διασκεδαστικές ιστορίες με τίτλους “Μερακλήδες” και “Δεν είναι πλακίτσα”, βρίσκουμε τους δύο σεφ να παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους street food γεύματα σε μία υπαίθρια καντίνα και να τα συνδυάζουν με Lipton Ice Tea Sparkling, προς μεγάλη έκπληξη του καντινιέρη. Μια έκπληξη που μετατρέπεται σε πηγαίο ενδιαφέρον, καθώς οι πολύπειροι σεφ ξέρουν καλά πως “Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton”!

Η παραγωγή των ταινιών που επικοινωνείται σε τηλεόραση και σε όλα τα ψηφιακά μέσα έγινε από την Bright Shoe, σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα, ενώ η καμπάνια πλαισιώνεται εικαστικά με παρουσία σε metro και bus stops.

TAGS: cambo