To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η καμπάνια του ΔΑΑ πηγαίνει... θέατρο!

Η καμπάνια του ΔΑΑ πηγαίνει... θέατρο!
Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης».

Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούνιο και αφιερώνεται στο θέατρο, με την ενότητα “Theatricult” συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία!

Σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών &  Επιδαύρου και το αθηνόραμα.gr από την Παρασκευή 10/6 έως και την Πέμπτη 16/6 διεξάγεται διαγωνισμός μέσα από τον  οποίο 280 Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα κερδίσουν από μία πρόσκληση για μία από τις οκτώ παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Παράλληλα, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης!