To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Nike επιχειρεί να "αφυπνήσει" τη γενιά των smartphones

Η Nike επιχειρεί να "αφυπνήσει" τη γενιά των smartphones
Νέα καμπάνια της Nike αποτελείται από σειρά έντονων spots, που συμβουλεύουν τους θεατές να σταματήσουν να κοιτούν τα τηλέφωνά τους και να βγουν έξω, αντιγράφοντας το στιλ του Trainspotting!

Βάζοντας στην άκρη τα συνηθισμένα της οπτικά στοιχεία αθλητικού τύπου, χρησιμοποιεί λευκό κείμενο σε μαύρη οθόνη, η Nike αποκάλυψε ορισμένα από τα spots, στα οποία βασικό ρόλο παίζει μια Siri-like φωνητική αφήγηση.



Σε ένα εξ αυτών, το μεγαλύτερο σε διάρκεια, αναφέρονται τα εξής: "Το διαφημιστικό διαρκεί ένα λεπτό, σε σύγκριση με τις 10 ώρες την ημέρα που ξοδεύεις, κολλημένος στις οθόνες σου".



Άλλα, μικρότερα σε διάρκεια videos, κοροϊδεύουν υπηρεσίες, όπως οι Facebook, Instagram και Twitter, χωρίς να τις κατονομάζουν.



Το δημιουργικό σκέλος της καμπάνιας υπογράφει η Wieden & Kennedy Portland.