To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sopexa: Aνάθεση 1,5 εκατ. ευρώ για την προβολή της μαστίχας στο εξωτερικό

Sopexa: Aνάθεση 1,5 εκατ. ευρώ για την προβολή της μαστίχας στο εξωτερικό
Η Sopexa Ελλάδας θα αναλάβει την υλοποίηση των δράσεων του Προγράμματος “European PDO products, Precious Drops” για λογαριασμό της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου (ΕΜΧ) έπειτα από ανοιχτό διαγωνισμό.

Το εν λόγω Πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, είναι τριετές κι έχει συνολικό Προϋπολογισμό 1.488.750€ για δράσεις στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Ν.Κορέα.  Οι δράσεις περιλαμβάνουν  μία σειρά ενεργειών ενημέρωσης, προώθησης και διαφήμισης της μαστίχας, του μαστιχέλαιου και της τσίχλας Χίου προσαρμοσμένες στις τρεις διαφορετικές αγορές.

Η στρατηγική του Προγράμματος θα βασιστεί στο σχεδιασμό και την εφαρμογή μίας ολοκληρωμένης καμπάνιας marketing για την προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της μοναδικότητας των 3 ελληνικών ΠΟΠ προϊόντων. Έχει σχεδιαστεί μία δυναμική εκστρατεία που περιλαμβάνει δράσεις διαφήμισης, δειγματοδιανομών, social media, δημοσίων σχέσεων, συμμετοχής σε εκθέσεις, δημοσιογραφικών ταξιδιών στη Χίο καθώς και BtB εκδηλώσεων και συναντήσεων. Η καμπάνια θα αξιοποιεί τις κυρίαρχες σύγχρονες τάσεις στις 3 αγορές για έναν πιο υγιεινό και φυσικό τρόπο ζωής και σ’ αυτό το πλαίσιο θα γίνει προσέγγιση των ισχυρών παραφαρμακευτικών δικτύων. Με αυτό το νέο άνοιγμα καθώς και με όλες τις προαναφερθείσες στοχευμένες ενέργειες, η ΕΜΧ αποσκοπεί στην ισχυροποίηση της παρουσίας της στις αγορές των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας και της Ν.Κορέας.  

Η Διευθύντρια της Sopexa Βίκυ Κωστοπούλου εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συνεργασία με ένα από τα πιο πολύτιμα εξαγωγικά ελληνικά προϊόντα, με υψηλές προοπτικές καθιέρωσης στις αγορές του εξωτερικού και υπογράμμισε πως «είμαστε πεπεισμένοι ότι στο τέλος της τριετίας, τα 3 ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα θα έχουν κατακτήσει τις αγορές των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας».