To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ThinkDigital για τo Alpha e-Banking της Alpha Bank

Η ThinkDigital για τo Alpha e-Banking της Alpha Bank
Συνεργασία με την Tempo OMD για τη δημιουργία της πρώτης native καμπάνιας (native advertising campaign) για το νέο Alpha e-Banking της Alpha Bank.  

Η ThinkDigital σε συνεργασία με την Tempo OMD προχώρησαν στη δημιουργία της πρώτης native καμπάνιας (native advertising campaign) για το νέο Alpha e-Banking της Alpha Bank.

Σκοπός της καμπάνιας είναι η τοποθέτηση της Alpha Bank ως πρώτη επιλογή για αποτελεσματικές και ασφαλείς online συναλλαγές αλλά και η επικοινωνία και ενημέρωση για τη νέα και καινοτόμα web και mobile banking πλατφόρμα της τράπεζας.

Για την υλοποίηση της ενέργειας, το MSN.gr λειτούργησε ως το campaign hub αξιοποιώντας την υψηλή επισκεψιμότητά του. Στην ενότητα «Οικονομία» δημιουργήθηκε αποκλειστική fully branded υποενότητα με τίτλο «Καινοτομία», όπου με native content το κοινό ενημερωνόταν για τις διευκολύνσεις και την αποτελεσματικότητα του e-banking.

«Η Χορηγία της ενότητας «Καινοτομία» στο MSN από το Νέο Alpha e-Banking με στόχο την προβολή των πλεονεκτημάτων και των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία ήταν μια απόλυτα επιτυχημένη ενέργεια. Το MSN αποτέλεσε ιδανικό περιβάλλον γι’αυτή την προβολή εξασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κάλυψης για τα δεδομένα native ενεργειών» ανέφερε η Λίλα Βάλβη, Digital Account Manager, Tempo OMD.

Η καμπάνια ενίσχυσε το κεντρικό μήνυμα της ενέργειας χρησιμοποιώντας leading media όπως τα MSN Homepage και Skype.