To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Imba και Initiative δημιουργούν για το Lux

Imba και Initiative δημιουργούν για το Lux
Για να αποτελέσει μια γυναίκα πηγή έμπνευσης δεν αρκεί μόνο η ομορφιά της, γιατί όταν νιώθει υπέροχα το αισθάνονται και οι γύρω της.

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της νέας digital καμπάνιας του γνωστού brand της Unilever, Lux.

Το Lux, μετά από ένα δυναμικό λανσάρισμα που έκανε πέρυσι για την νέα σειρά προϊόντων με τα μοναδικά αρώματα, έρχεται φέτος να εστιάσει στην ίδια την γυναίκα. 

Η νέα digital ενέργεια συστήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού με μια ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός Ευαγγελία Συριοπούλου και ο αναγνωρισμένος ζωγράφος, Vladimir Radibratovic. Οι θεατές καλούνταν να ανακαλύψουν την τέχνη των αισθήσεων μέσα από το www.artofsenses.gr, ένα microsite που τους έδινε την ευκαιρία να διεκδικήσουν μοναδικά δώρα και από τα Social κανάλια του brand, το περιεχόμενο των οποίων διαχειρίζεται η Initiative.

To Lux χάρισε σε τρεις τυχερές νικήτριες μια αξέχαστη εμπειρία, όπου με την Ευαγγελία οικοδέσποινα, ο Vladimir φιλοτέχνησε το δικό τους πορτραίτο και έγιναν οι ίδιες πρωταγωνίστριες για το επόμενο διαφημιστικό του brand, ενώ μια ακόμα τυχερή κέρδισε ένα ταξίδι στην αιώνια πόλη, την Ρώμη.

Η νέα ταινία με τις νικήτριες του διαγωνισμού θα προβληθεί τέλος Σεπτεμβρίου.

Την καμπάνια υπογράφει η imba, μονάδα του ομίλου IPG MEDIABRANDS, η οποία σχεδιάζει και υλοποιεί περιεχόμενο για ψηφιακά και άλλα μέσα.