To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#kantoalithino: Η εντυπωσιακή καμπάνια του Milko

#kantoalithino: Η εντυπωσιακή καμπάνια του Milko

Οι ομάδες της ΔΕΛΤΑ Α.Ε. και της διαφημιστικής The Newtons Laboratory μας μιλούν για την νέα καμπάνια του brand Milko με πρωταγωνιστές τους Γιάννη και Κώστα Αντετοκούνμπο και τα όνειρα που έκαναν απο παιδιά. Μια απαιτητική παραγωγή, με εντυπωσιακές σκηνές και δυνατά μηνύματα για τους στόχους και την προσπάθεια να τα επιτύχεις.

ΔΕΛΤΑ

Έλια Μπαϊμά, Marketing Director Δέλτα

1. Πως πήρατε την απόφαση να ανανεώσετε την εικόνα του Milko; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας στρατηγικής της μάρκας;

Tο Μilko που διαχρονικά αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη της κατηγορίας και ένα από τα πλέον γνωστά και αγαπητά youth brands, είναι απαραίτητο να πρωτοπορεί και να εξελίσσεται συνεχώς με στόχο να «μιλάει» στην καρδιά των νέων. Όταν μάλιστα μιλάμε για ένα brand που έχει επιλέξει να επικοινωνεί αξίες και όχι μόνο προϊοντικά χαρακτηριστικά, το στοίχημα να παραμένει πρώτο στην προτίμηση των νέων γίνεται ακόμα πιο απαιτητικό. Έτσι φέτος πήραμε την απόφαση να προχωρήσουμε τόσο το ίδιο το προϊόν όσο και την επικοινωνία του, ένα βήμα πιο μπροστά και να μιλήσουμε για τις αξίες που υποστηρίζει το Milko και που θεωρούμε ότι αγγίζουν τους νέους αλλά τους δίνουν και την έμπνευση που χρειάζονται σήμερα για να κατακτήσουν τους στόχους και τα όνειρά τους.

Μέσα λοιπόν από την νέα καμπάνια #kantoalithino, αλλά και από το rebranding στην συσκευασία του, το Μilko αφηγείται μια ιστορία δύναμης και ενέργειας. Βάζοντας στο επίκεντρο, 2 παιδιά, τον Γιάννη και τον Κώστα Αντετοκουνμπο, που έκαναν αληθινά τα δικά τους όνειρα, παραμένοντας πάντα ενωμένοι και προσηλωμένοι στις αξίες τους, θέλουμε να εμπνεύσουμε την νέα γενιά να μην το βάζει κάτω, να ονειρεύεται και να προχωράει μπροστά με αναλλοίωτες τις αξίες της οικογένειας και της συντροφικότητας. Το Milko, ένα αγαπημένο νεανικό προϊόν βρίσκεται πάντα δίπλα τους να τους προσφέρει την δύναμη και την ενέργεια που χρειάζονται κάθε μέρα για να συνεχίζουν να προσπαθούν, να τολμούν και προπαντός να ονειρεύονται!.

Όσον αφορά στην στρατηγική μας για το μέλλον, το Milko θα συνεχίσει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για την νέα γενιά τόσο μέσω της επικοινωνίας του όσο και μέσω νέων δράσεων και προϊόντων που σχεδιάζουμε ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ολοένα διαφοροποιημένες ανάγκες μιας ιδιαίτερα απαιτητικής γενιάς.

2. Ποια τα βασικά στοιχεία του νέου λογοτύπου και συσκευασίας και πως επικοινωνούν τις αξίες της μάρκας;

Η αλήθεια είναι ότι κρίναμε σκόπιμο να δούμε με ολιστικό τρόπο τη νέα επικοινωνιακή μας στρατηγική. Υπό το πρίσμα αυτό, η συσκευασία αλλά και το λογότυπο έπρεπε να έρθουν σε αρμονία με τα μηνύματα που θέλουμε να μεταδώσουμε στη νέα γενιά. Σχεδιάστηκε εκ νέου λοιπόν τόσο το λογότυπο όσο και το εικαστικό της συσκευασίας ώστε να μεταδίδονται οι αξίες του Milko. Επιλέξαμε δυναμικές γραμμές, μιας γενιάς που δεν επαναπαύεται, βάλαμε σύμβολο του νέου logo τον κεραυνό που συμβολίζει την ενέργεια που χρειάζονται σήμερα οι νέοι για να πραγματοποιούν τους στόχους τους, ενώ παράλληλα αποτυπώσαμε πλέον το νέο εικαστικό του μπουκαλιού με κώδικες απλοποίησης που ταιριάζουν στην σύγχρονη αισθητική των νέων.

Αλλωστε η νέα γενιά στην οποία απευθύνεται το Milko σήμερα με έναν τρόπο μόνο μπορείς να την προσεγγίσεις. Με διάθεση αλλαγής, με δυναμικές αλλά λιτές γραμμές, και εικόνες και σύμβολα που μπορούν να σταθούν για εκείνους πηγή έμπνευσης. Εκεί που το comforting και αναγνωρίσιμο Milko συνδυάζεται με κάτι νέο, που θα τους βοηθήσει να φανταστούν ένα διαφορετικό μέλλον. Ένα μέλλον με καινούργιους κανόνες, τους δικούς τους!

Δήμητρα Καλπακτσή, Senior Brand Manager, ΔΕΛΤΑ

3. Πως κατορθώνει ένα brand με ιστορία 30 χρόνων να παραμένει πάντα «νεανικό» και να προσεγγίζει πάντα με επιτυχία το νεότερο κοινό; Ποιες είναι οι προκλήσεις που συνδέονται με την προσπάθεια;

Η ΔΕΛΤΑ έχει ως βασικό στόχο να καινοτομεί συνεχώς και να είναι πάντα κοντά στους καταναλωτές προβάλλοντας σημαντικές αξίες διαχρονικά μέσα από όλες τις καμπάνιες επικοινωνίας των προϊόντων της. Στο πλαίσιο αυτό, και το ίδιο το Milko έχει καταφέρει εδώ και 3 δεκαετίες να αφουγκράζεται τα needs states κάθε γενιάς, να εξελίσσεται και να επανατοποθετείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα διαμορφώνοντας νέες τάσεις με γνώμονα πάντα τις ανάγκες των νέων.

Δημήτρης Ζήγρας, Marketing Manager, ΔΕΛΤΑ

4. Ποιες κοινές αξίες και χαρακτηριστικά μοιράζονται το Milko και οι Aντετοκούνμπο; Πως αντικατοπτρίζονται στην νέα καμπάνια;

Η νέα καμπάνια του Milko έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους νέους να πιστέψουν στον εαυτό τους, να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να καταφέρουν να τα κάνουν αληθινά, όπως ο Γιάννης και ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Mε όχημα μια αληθινή ιστορία και με το σλόγκαν #KANTOALITHINO, αποτυπώνεται με μοναδικό τρόπο η προσπάθεια και η επιμονή που χρειάστηκε, για να καταφέρουν τα 2 αδέρφια να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, ενώ αναδεικνύονται οι ισχυροί δεσμοί που τους ενώνουν, οι οποίοι δεν άλλαξαν ούτε για μια στιγμή, μέχρι και σήμερα. Το Milko ήταν στη ζωή τους όταν ήταν παιδιά και είναι ακόμα εδώ, για να τους συνοδεύει σε κάθε στόχο που θέτουν, σε κάθε όνειρο που πραγματοποιούν

5. Πως είναι η συνεργασία με έναν star παγκοσμίου βεληνεκούς όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και πως αποφασίσατε σε αυτή την καμπάνια να συνεργαστείτε και με τον Κώστα;

Η συνεργασία μας με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο ξεκίνησε το 2014, πολύ πριν ο ίδιος γίνει γνωστός στο ευρύτερο κοινό και διαγράψει την παραμυθένια του πορεία στο μαγικό κόσμο του NBA, όντας σήμερα super star παγκόσμιου βεληνεκούς! Η ΔΕΛΤΑ ήταν η πρώτη εταιρία που πίστεψε σε αυτό το παιδί και επένδυσε πάνω του. Για το λόγο αυτό, αισθανόμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και δικαιωμένοι τόσο για την πορεία του Milko όσο και για του Γιάννη.

Η συνεργασία με τον Greek Freak ήταν και συνεχίζει να είναι πολύ επιτυχημένη, καθώς ο ίδιος αποτελεί τον απόλυτο Ambassador του ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, δεδομένου ότι παραμένει ένας άνθρωπος με αξίες και ιδανικά, του οποίου η συμπεριφορά και η ίδια του η πορεία δίνουν έμπνευση στον καθένα και «περνούν» μηνύματα που ξεφεύγουν από τα όρια της Ελλάδας. Παράλληλα, ο ίδιος αγαπά πολύ το brand, καθώς τον συντρόφευε από μικρό παιδί.

Η νέα μας καμπάνια με σλόγκαν #KANTOALITHINO αποτελεί την 4η κατά σειρά ταινία του δημιουργήσαμε με τον ίδιο να πρωταγωνιστεί. Οπότε στο πλαίσιο αυτό έχοντας ολοκληρώσει ένα πολύ επιτυχημένο κύκλο και έχοντας χτίσει πάνω στην πλατφόρμα «ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ», το επόμενο φυσικό βήμα για το brand ήταν μια αληθινή ιστορία που θα μιλήσει στο κοινό μας με διαφορετικό τρόπο και θα ξεχωρίσει πραγματικά!

Έτσι ο Κώστας Αντετοκούνμπο, ο οποίος έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο χώρο του μπάσκετ και είναι πολλά υποσχόμενος παρά το νεαρό της ηλικίας του, αποτελεί το κατάλληλο πρόσωπο που ολοκληρώνει τη νέα μας επικοινωνία περνώντας ακόμα βαθύτερα μηνύματα!

Τhe Newtons Laboratory

6. Πως καταλήξατε στην κεντρική ιδέα για την νέα καμπάνια του Milko; Που στηριχθήκατε και ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε;

Αρχικά να πούμε ότι η ιδέα που υλοποιήσαμε για το Milko ήταν μια ιδέα από αυτές που παρουσιάσαμε στη διαδικασία του διαφημιστικού spec και αυτό μας κάνει πάντα χαρούμενους γιατί καταλαβαίνουμε ότι ο πελάτης εκτιμάει τη στρατηγική και το δημιουργικό που προσφέρει η The Newtons Laboratory. Απο την αρχή επιλέχθηκε και το μήνυμα της καμπάνιας μας #KANTOALITHINO. Με το hashtag αυτό θέλαμε να αποτυπώσουμε τα όνειρα που έκαναν τα δύο αδέρφια όταν ήταν παιδιά και όλη την προσπάθεια, επιμονή και προσήλωση που δείχνουν για να τα πραγματοποιήσουν, παράλληλα όμως να λειτουργήσει παρακινητικά στα νέα παιδιά και όλα τα όνειρα που κάνουν εκείνα για το μέλλον τους. 

7. Ποιες προκλήσεις κρύβει  να σχεδιάζεις και να υλοποιείς μια καμπάνια για ένα τόσο καταξιωμένο brand όπως το Milko με την συμμετοχή ενός παγκόσμιου star όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο;  Πέρα από τα αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα υπάρχουν και δυσκολίες;

Δεν υλοποιήσαμε απλά μια καμπάνια. Μαζί με την ομάδα του Milko (Έλια, Δημήτρη, Δήμητρα) προσπαθούμε να πάμε το Milko στην επόμενη μέρα. Νέο λογότυπο, νέα συσκευασία, νέα επικοινωνία. Δυσκολίες δεν ξέρω αν υπάρχουν. Παρουσιάζουμε, περνάμε καλά, υλοποιούμε… και μάλιστα μπορούμε να υλοποιούμε έχοντας για συνεργάτες τους καλύτερους στην Ελλάδα αλλά και μερικούς από τους καλύτερους στον κόσμο. Έχουμε για πρωταγωνιστή τον καλύτερο μπασκετμπολίστα αυτή τη στιγμή. Είχαμε εξαιρετικό σκηνοθέτη και κορυφαίο D.P. οπότε δεν είναι για να παραπονιόμαστε.

8. Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει συνολικά η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;  Πως κινείστε στα digital μέσα;

Με το λανσάρισμα ανεβάσαμε ταυτόχρονα ένα site που μας εξηγεί πολλά από αυτά που βλέπουμε στην ταινία. Εννοείται ότι δημιουργούμε συνεχώς content για το facebook και το Instagram ενώ είναι έτοιμες και μια σειρά από ενέργειες που πατάνε τόσο στον digital όσο και στον πραγματικό κόσμο. Σε λίγες μέρες κυκλοφορούν  επίσης τα ΟΟΗ μας για τα οποία είμαστε πολύ υπερήφανοι, καταχωρήσεις, κτλ.

9. Επίσης πολύ σημαντικό ήταν το κομμάτι του post-production. Ποια ήταν η επιδίωξη σας, πόσο απαιτητική ήταν η διαδικασία και πως κρίνετε το τελικό αποτέλεσμα;

Στην πραγματικότητα το post production της ταινίας δεν είναι ‘’βαρύ’΄ αλλά οι σκηνές στις οποίες το χρησιμοποιήθηκε είναι καθοριστικές. Χρησιμοποιήσαμε 3D, το οποίο ανέλαβε η Faust, στη σκηνή με τα κύπελλα και τις διακρίσεις που αιωρούνται μέσα στο δωμάτιο. To packshot το ανέλαβε η Kent, αλλά μάλλον αυτό το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις είναι τα όταν η σκιά από τα χέρια του Γιάννη γίνεται τα κέρατα του ελαφιού που παραπέμπει στους Bucks. Αυτό υλοποιήθηκε από το post της Filmiki.

10. Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Βλέποντας τα σχόλια θα έλεγα ότι αρέσει και μάλιστα πολύ. Αλλά για να λέμε τώρα και την αλήθεια θα ήταν αρκετά δύσκολο να μην αρέσει μια καμπάνια για ένα τόσο αγαπητό brand με πρωταγωνιστές 2 παιδιά που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην κορυφή του κόσμου. Όντως λοιπόν η καμπάνια κέντρισε το ενδιαφέρον γιατί το πρώτο κιόλας βράδυ έγινε hot topic στο reddit, ανέβηκε στο sports illustrated, ενώ την επόμενη μέρα ξεκίνησε να επιλέγεται και από μια σειρά διαφημιστικών εντύπων και site όπως το Shots.net.

Συντελεστές: Διαφημιστική Εταιρεία: The Newtons Laboratory, Εταιρείες Παραγωγής: Filmiki, Moxie Pictures, Executive Producers: Νικόλας Αλαβάνος, Πάθυ Κατσούφη, Robert Fernandez, Σκηνοθέτης: Travis Hanour, D.o.P: Pete Konczal, Βοηθός Σκηνοθέτη: Κώστας Παπαδάκης, Production Manager: Βασίλης Αποστολόπουλος, Editor: Λάμπης Χαραλμπίδης, Art Director: Κώστας Παππάς, Styling: Μαρία Αλιφέρη, Hair Styling: Κωνσταντίνος Σαββάκης, Grading: Mill NY, Post: Faust, Kent-films, Music & Sound Design: Bounce, Casting: Eye to Eye Casting, Key Visuals: Till noon, Landing page development: Phantom