To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mastercard: Νέα καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Pelé

Mastercard: Νέα καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Pelé
Το ποδόσφαιρο μπορεί να ενώσει τους ανθρώπους, παρά τις όποιες διαφορές τους, υποστηρίζει η νέα καμπάνια που λανσάρει η Mastercard με τίτλο "22 Languages" και πρωταγωνιστές 22 fans από όλο τον κόσμο, καθώς και τον Βραζιλιάνο άσο του παρελθόντος, Pelé.

Το διαφημιστικό που έχει διάρκεια τριών λεπτών, δημιουργήθηκε από τις McCann New York και McCann Worldgroup Europe και ξεκινά με συνεντεύξεις ανθρώπων από διαφορετικές χώρες, που μοιράζονται όμως την αγάπη τους για το ποδόσφαιρο.

Μέσα από τη συζήτηση που γίνεται, είναι ξεκάθαρο πως δεν στέκονται στο γεγονός ότι η Αγγλία παράγει καλύτερους ποδοσφαιριστές από τη Γερμανία ή ότι η Αργεντινή διαθέτει μια αίσθηση ποδοσφαιρικής υπεροχής. Αντίθετα, προετοιμάζονται για να διαγωνιστούν σε ένα φιλικό παιχνίδι, με έπαθλο 11 εισιτήρια αγώνων του Champions League (ένα για κάθε μέλος της νικήτριας ομάδας). Τον αγώνα αυτό παρακολουθεί ένας μυστηριώδης άντρας από τις εξέδρες, που τελικά αποδεικνύεται πως είναι ο Pelé.

"Ο σκοπός του ποδοσφαίρου είναι να ενώσει τους ανθρώπους. Έχουμε διαφορετική φιλοσοφία ζωής, διαφορετικές γλώσσες... αλλά όλοι διαθέτουμε τα ίδια συναισθήματα" αναφέρει ο Βραζιλιάνος παλαίμαχος. 
TAGS: MasterCard