To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μεγάλη καμπάνια της Chobani για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μεγάλη καμπάνια της Chobani για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
Υπογράφει η Opperman Weiss την ενέργεια που περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτς, design packaging, social στοιχεία και άλλα.

Οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων πρέπει να τρέφονται καλά για να πετύχουν, ωστόσο μονάχα το καλό φαγητό δεν θα τους επιτρέψει να κερδίσουν μετάλλια στο Ρίο, σύμφωνα με τη νέα καμπάνια της Chobani.

Με οδηγό την ιδέα πως η Chobani προσφέρει δύναμη στους Ολυμπιακούς αθλητές με τα φυσικά της προϊόντα και την πεποίθηση πως "μπορείς να είσαι σπουδαίος, αν είσαι γεμάτος με καλά πράγματα", η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα μιας καμπάνιας, που περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτς, design packaging, social στοιχεία και άλλα.

Η καμπάνια περιστρέφεται γύρω από το σλόγκαν "No Bad Stuff" και παρουσιάζει διάφορα μέλη της ολυμπιακής ομάδας των Ηνωμένων Πολιτειών. Οι εν λόγω αθλητές πρωταγωνιστούν σε ένα σποτ μεγάλης διάρκειας, καθώς και σε μικρότερα, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Opperman Weiss και όλα έχουν σαν στόχο να δείξουν πως η Chobani και οι αθλητές δεν θα επιτρέψουν να εισχωρήσουν κακά συστατικά στα προϊόντα, τα σώματα και τις ζωές τους.

Σημειώνεται πως η εταιρεία τροφίμων επέλεξε με προσοχή τους αθλητές που έλαβαν μέρος στην καμπάνια, ξοδεύοντας περί τους τέσσερις μήνες. Και πέρα από τις πιθανότητες να κερδίσουν κάποιο μετάλλιο στις ΗΠΑ, η Chobani έθεσε σαν κριτήριο την αγάπη τους για τα προϊόντα της, τις αξίες και τις πεποιθήσεις τους, ανέφερε ο chief marketing και brand officer της Chobani, Peter McGuinness.