To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MullenLowe Athens: Καμπάνια επανατοποθέτησης των My market

MullenLowe Athens: Καμπάνια επανατοποθέτησης των My market

Η νέα καμπάνια της MULLENLOWE ATHENS για τα My market επανατοποθετεί στρατηγικά και δημιουργικά το brand στην αγορά του Super Market. Επιστρατεύει το συναίσθημα δίνοντας έμφαση στην απόδοση του όρου ‘οικογένεια’ υπό το πρίσμα των σχέσεων φροντίδας που χτίζονται μεταξύ των ανθρώπων που συνδέονται με δεσμούς αγάπης.

Το ζητούμενο ήταν, να τοποθετηθούν στο επίκεντρο εκείνοι που φροντίζουν τους άλλους, εξασφαλίζοντας πάντα το καλύτερο γι’ αυτούς, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το πραγματικό τους ενδιαφέρον, είτε από ρόλο είτε από θέση. Άλλωστε το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Μαζί, για όσα αγαπάς» αυτό ακριβώς δηλώνει. Την κοινή φροντίδα. Μy market και πελάτης, συμβαδίζουν για να καταφέρουν μαζί τον στόχο.

Παρουσιάζοντας ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών, σε διαφορετικές φάσεις της ζωής τους και της σχέσης τους, η βασική ταινία της καμπάνιας είναι μια ωδή στην αξία της φροντίδας απ’ όπου, και για οποιοδήποτε λόγο κι αν προέρχεται. Με όμορφο ρυθμό που συγχρονίζεται με τη διαχρονική επιτυχία ‘Take On Me’ των θρυλικών A-HA σε διασκευή MUSOU, και κάτω από τη σύγχρονη σκηνοθετική ματιά του Στάθη Μουρδοκούτα σε παραγωγή STEFI, η ταινία αφήνει το διαφημιστικό στίγμα της και ένα συναίσθημα αισιοδοξίας για τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας δένουν.

Η καμπάνια συμπληρώνεται και από δύο ακόμα ταινίες που εστιάζουν στους στρατηγικούς πυλώνες που απαντούν στις ανάγκες των πελατών των My market: την ποιότητα και φρεσκάδα των προϊόντων μαζί με τη ζεστή, φιλική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε μια ταινία που παρουσιάζει τη διαδρομή seed to shelf για τα φρέσκα προϊόντα καθώς και μια ταινία που αποτυπώνει τη ‘ζεστή’ εξυπηρέτηση που τα My market έχουν στον πυρήνα της φιλοσοφίας τους.

Τέλος, η νέα καμπάνια ενσωματώνει και παρουσιάζει για πρώτη φορά την εντελώς ανανεωμένη εικόνα του brand, με facelift λογοτύπου και επανασχεδιασμό όλων των στοιχείων branding, διατηρώντας τα βασικά χρώματα προσθέτοντας όμως περισσότερες και πιο ευέλικτες εφαρμογές με ‘ήρωα’ το χαρακτηριστικό, established check icon του brand.

Η καμπάνια θα τρέξει με ένα ολοκληρωμένο 360 πλάνο σε online και offline μέσα.