To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα ενέργεια Κωτσόβολος και The Newtons για τη Black Friday

Νέα ενέργεια Κωτσόβολος και The Newtons για τη Black Friday
Η Κωτσόβολος και η The Newtons Laboratory απαντούν στην ερώτηση που περνάει από το µυαλό όλων των Ελλήνων όταν ακούν τις λέξεις «Black Friday» με ένα…

Ναι. Έχω και στο χωριό μου Μπλάκ Φράιντεϊ!

Η νέα δημιουργική καµπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, η πρώτη ουσιαστικά από το ξεκίνηµα της συνεργασίας τους, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μια παγκόσμια γιορτή αγορών, φέρνοντάς την στα μέτρα του σύγχρονου Έλληνα εξηγώντας μας πώς και από πότε είχαμε στην Ελλάδα… Μπλάκ Φράντεϊ!
 
Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες και ξαφνικά υιοθετήσαµε το Κυριακάτικο brunch, το baby shower και το Halloween, συνήθειες που πριν µερικά χρόνια δεν γνωρίζαµε. Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου εμφανίστηκαν ενέργειες, όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων. 

Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι το Black Friday, που μέχρι τώρα δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να "μιλάει" στον Έλληνα καταναλωτή. Η Κωτσόβολος όμως υποδέχεται και οικειοποιείται το νεόφερτο θεσμό του Black Friday και τον κάνει καθαρά ελληνικό, µε έξυπνο επικοινωνιακά τόνο! Εκµεταλλεύεται µε δηµιουργικά ευφάνταστο τρόπο τη φράση που λέµε όλοι µας όταν πρωτοακούµε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Black Friday;» και χτίζει µια 360 χιουµοριστική και αιχµηρή καµπάνια, φιλοδοξώντας μαζί της να ταυτιστούν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές.

Η καμπάνια έχει δύο βασικά τηλεοπτικά που μας εξηγούν πώς πήρε το όνομά της η Μαύρη Παρασκευή και πολλές άλλες επικοινωνιακές εκπλήξεις!
  
Παράλληλα, η Κωτσόβολος με κύριο στόχο μια μοναδική καταναλωτική εμπειρία, εξασφαλίζει τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής όλων των αγορών μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και «Ταμείων Express», επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια του Μπλάκ Φράιντεϊ!