To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα παγκόσμια brand καμπάνια από το ESPN

Νέα παγκόσμια brand καμπάνια από το ESPN
Καθώς η σεζόν στο NBA οδεύει προς το φινάλε της, με τους τελικούς να πλησιάζουν, το ESPN παρουσίασε μια νέα παγκόσμια brand καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την αναπλαστική δύναμη του αθλητισμού.

Η πρωτοβουλία, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Droga5 (η πρώτη της δουλειά από τη χρονική στιγμή που ανέλαβε τον σχετικό λογαριασμό, τον περσινό Αύγουστο) και φέρει τίτλο "Life Needs Sports" περιστρέφεται γύρω από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αθλήματα που αγαπάμε να χρησιμεύσουν ως "αντίδοτα" στις δυσκολίες της καθημερινής ζωής.

Το πρώτο σποτ εμφανίστηκε ήδη σε Twitter, Snapchat και Facebook, ενώ μια συντομότερη έκδοση 15 δευτερολέπτων παρουσιάζει αστέρες του NBA, όπως οι Chris Paul και Steph Curry. Ένα δεύτερο διαφημιστικό, είναι αφιερωμένο στη Major League Baseball και στους δικούς της αστέρες, ενώ μελλοντικά θα παρουσιαστούν εκδόσεις για το WNBA, καθώς κι ένα δεύτερο διαφημιστικό με θέμα το NBA. Η καμπάνια θα εμφανιστεί σε βασικές αγορές του ESPN ανά τον κόσμο, όπως οι Αυστραλία, Αργεντινή, Βραζιλία, Ινδία, Νότια Αφρική και Ηνωμένο Βασίλειο.

Σημειώνεται πως η πρώτη brand καμπάνια στην ιστορία του ESPN είχε παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο του 2002 κι έφερε τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy New York.    
TAGS: ESPN