To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Δημιουργεί μια νέα ταξιδιωτική επικοινωνία για την Aegean

Ogilvy: Δημιουργεί μια νέα ταξιδιωτική επικοινωνία για την Aegean

Η Ogilvy δημιουργεί μια νέα ταξιδιωτική επικοινωνία για όσα μέρη έχεις πάει ή θέλεις να πας.

Όλοι ξέρουμε κάποιον που όπου και αν έχουμε ταξιδέψει ή θέλουμε να ταξιδέψουμε, έχει ήδη πάει, ξέρει ήδη τι πρέπει να δούμε, πού να πάμε, πού να φάμε και τρελαίνεται να δίνει tips. Ας το παραδεχτούμε λοιπόν, στα ταξίδια η μισή χαρά είναι να πηγαίνεις και η άλλη μισή να το λες!

Σε αυτήν ακριβώς την αλήθεια βασιστήκαμε για τη δημιουργία της νέας 360ο καμπάνιας της AEGEAN όπου μια πολυταξιδεμένη ηρωίδα δεν μπορεί να κρύψει την τρέλα της για τα ταξίδια, δράττοντας κάθε ευκαιρίας να μιλήσει για αυτά.

Με δύο απλές λέξεις καταφέρνει αποτελεσματικά να μπει σε κάθε συζήτηση και να εκφράσει τη λαχτάρα της για το ταξίδι, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα το μεγάλο δίκτυο προορισμών της AEGEAN.  

«Έχω πάει!» αναφωνεί σε κάθε ευκαιρία, παρακινώντας τους θεατές να σκεφτούν που έχουν πάει (και πόσες φορές έχουν πει και αυτοί το ίδιο) και φυσικά να αναζητήσουν τον επόμενο προορισμό τους μέσα από το μεγάλο δίκτυο της AEGEAN

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Picky Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε o φωτογράφος Παντελής Ζερβός.