To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Kαμπάνια για τις νέες στολές της AEGEAN

Ogilvy: Kαμπάνια για τις νέες στολές της AEGEAN

Η AEGEAN με το πρόσφατο λανσάρισμα των στολών του προσωπικού της, στην καμπάνια της Ogilvy, σηματοδοτεί μια νέα εποχή που αλλάζει τα έως τώρα δεδομένα για το dress code της αεροπορικής εταιρείας. Για τη δημιουργική επιμέλεια του project η Ogilvy συνεργάστηκε με τους Antoine Asseraf & René Habermacher.


Στη νέα συλλογή από την εταιρεία ZEUS+ΔΙΟΝΕ, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση και τον σχεδιασμό του Marios Schwab, συναντάμε τον μοντέρνο χαρακτήρα και τη σύγχρονη ελληνικότητα που χαρακτηρίζει την AEGEAN.

Τόσο εντυπωσιακές στολές λοιπόν, δεν θα μπορούσαν παρά να έχουν και εντυπωσιακή fashion επικοινωνία. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια έχει ο καθρέπτης, στον οποίο δεν βλέπουμε απλώς μια αντανάκλαση των στολών αλλά κάτι περισσότερο. Βλέπουμε να αντικατοπτρίζει τη ζωή, την κίνηση, τον ουρανό, κάθε στιγμή και κάθε μέρος στο οποίο βρίσκεται το προσωπικό της AEGEAN.

Με αφετηρία urban και κλασικά σημεία της Αθήνας, τη θάλασσα και την εξοχή, ξεκινάει το ταξίδι των στολών, για να καταλήξει με ένα μοναδικό runway πάνω σε καθρέπτες στο αεροδρόμιο, τον τελικό δηλαδή προορισμό αυτής της fashion διαδρομής. 

Με τις δυναμικές πόζες στις φωτογραφίες και την εντυπωσιακή πασαρέλα στο video, η καμπάνια δείχνει, στο σύνολό της, το προσωπικό πιο δυναμικό από ποτέ με τις νέες τους στολές, οι οποίες δεν φέρνουν απλά μια ανανέωση σχεδιαστικά αλλά εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στολών, απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της ζωής των ανθρώπων της AEGEAN