To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι New York Times μπαίνουν στην κουβέντα για την αλήθεια

Οι New York Times μπαίνουν στην κουβέντα για την αλήθεια
Νέα καμπάνια από την Droga5, που θα προβληθεί τηλεοπτικά για πρώτη φορά τη βραδιά των Όσκαρ.

Σε έναν κόσμο ψεύτικων ειδήσεων και εναλλακτικών γεγονότων, οι New York Times επιβεβαιώνουν την υπεροχή και τη σημασία της αλήθειας (καθώς και τον ρόλο των ανεξάρτητων δημοσιογράφων στην αναζήτηση και την αποκάλυψή της), μέσα από μια μεγάλη εμπορική καμπάνια της Droga5.

Με παρουσία σε τηλεόραση, έντυπα, outdoor, digital και social media, οι διαφημίσεις αυτές επιδιώκουν να ενισχύσουν την πίστη στη γνώση της αλήθειας και να αναγνωρίσουν ότι αυτό που προβάλλεται σαν αλήθεια στο σημερινό εχθρικό και υπερκορεσμένο πολιτικό τοπίο των media, είναι συχνά μια απλή γνώμη ή ακόμα και ψέμα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει σποτ 30 δευτερολέπτων που θα μεταδοθεί τη βραδιά των Όσκαρ, στις 26 Φεβρουαρίου, (όπου η αξία των θέσεων υποδοχής διαφημίσεων φτάνει ως τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια). Το σποτ διαθέτει ήχο ανθρώπων που συζητούν για την πολιτική, ενώ το κείμενο στην οθόνη τελειώνει με τη φράση "Η αλήθεια είναι ..." με διάφορους τρόπους.




Στο τέλος, το κείμενο καταλήγει: «Η αλήθεια είναι σκληρή. Η αλήθεια είναι δύσκολο να βρεθεί. Η αλήθεια είναι δύσκολο να τη γνωρίσουμε. Η αλήθεια είναι πιο σημαντική από ποτέ». Το σποτ δεν λαμβάνει πολιτική θέση και ισχυρίζεται μόνο ότι η αποκάλυψη της αλήθειας παραμένει καθοριστική, όπως και η στήριξη της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας.

Η βραδιά των Όσκαρ θα σημάνει την πρώτη τηλεοπτική διαφημιστική εμφάνιση των Times από το 2010.

Η Times ανέφερε σε δελτίο Τύπου ότι η καμπάνια χρησιμοποίησε στοιχεία από έρευνα που δείχνει ότι μερικοί άνθρωποι δεν έχουν πλήρη επίγνωση του τρόπου δημιουργίας της έντυπης δημοσιογραφίας. "Συγκεκριμένα, η έρευνα διαπίστωσε ότι μερικοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν τι σημαίνει να έχεις δημοσιογράφους στο πεδίο δράσης και σε δύσκολα προσβάσιμους χώρους, καλύπτοντας σύνθετα θέματα" ανέφερε η εφημερίδα.

Σημειώνεται πως η προσπάθεια της Times ακολουθεί μια άλλη καμπάνια της Wieden+Kennedy για την The Atlantic, που περιελάμβανε μια αξιόλογη ταινία μικρού μήκους, επίσης για τα ζητήματα της αλήθειας και της αντίληψης, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Michael K. Williams.