To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

P&G: Καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Σε μια προσπάθεια να ταυτιστεί με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, η Procter & Gamble λανσάρει μια νέα εταιρική καμπάνια, την #WeSeeEqual, για την αντιμετώπιση των διακρίσεων ανάμεσα στα δυο φύλα.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την Badger & Winters, η οποία κατάφερε να αλλάξει τις κατευθυντήριες γραμμές των κριτικών επιτροπών του Cannes International Festival of Creativity τον προηγούμενο μήνα, μέσα από την καμπάνια #WomenNotObjects. Αυτή είναι η πρώτη διαφημιστική συνεργασία της εταιρείας με τον κολοσσό καταναλωτικών αγαθών, ωστόσο οι δυο πλευρές είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν στο κομμάτι του design.

Η νέα ψηφιακή καμπάνια "τρέχει" ήδη μέσω paid και organic social media sharing σε YouTube, Facebook, Instagram κι άλλα ψηφιακά μέσα, με την προοπτική να περάσει και στην τηλεόραση στο μέλλον. Τα brands που πρωταγωνιστούν (Pantene, Ariel και Fairy μεταξύ άλλων) συνδέονται κάτω από μια κοινή ομπρέλα, που ορίζει το soundtrack των 4 Non Blondes, ‘What’s Up’.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο corporate brand officer της Procter & Gamble, Mark Pritchard, το 45% των managers, καθώς και το 1/3 του board της εταιρείας του, αποτελούν γυναίκες, όμως υπάρχει αρκετή δουλειά που πρέπει να γίνει για να αυξηθεί η συνειδητοποίηση των καταναλωτών γύρω από τις ενέργειες των εταιρειών και των brands.