Gran Turismo 7: Νέο βίντεο από το PlayStation Greece με πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά
Από την πρώτη εμφάνιση της σειράς μέχρι σήμερα, το Gran Turismo πάντα προσέφερε μια εμπειρία όπου ξεπερνά τις πίστες των αγώνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την πρώτη εμφάνιση της σειράς μέχρι σήμερα, το Gran Turismo πάντα προσέφερε μια εμπειρία όπου ξεπερνά τις πίστες των αγώνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ιστορία με πρωταγωνιστές το συναίσθημα, τη συγκίνηση και μια σπάνια τρυφερότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία για τις δυο νέες γεύσεις αναψυκτικών υπογράφει ο διακεκριμένος σκηνοθέτης, Μπάμπης Μακρίδης ενώ πρωταγωνιστής είναι ο Δημήτρης Μοθωναίος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική επένδυση θα είναι μεγαλύτερη κατά τους μήνες Μάιο-Ιούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ανέλαβε η Black Lemon, σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικός στόχος η δημιουργία περιεχομένου που ενισχύει το brand awareness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όταν είμαστε μαζί, ας είμαστε πραγματικά μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕισάγει την εξατομίκευση και τη συνδεσιμότητα στην καθημερινή ζωή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αναπτυξιακά προγράμματα γίνονται… απλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την περίοδο Άνοιξη - Καλοκαίρι 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία είναι μια παραγωγή της Top Cut Modiano, σε σενάριο και concept της Pollen Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory