ΑΛΦΑ: Νέα ταινία για το φαινόμενο του phubbing
«Όταν είμαστε μαζί, ας είμαστε πραγματικά μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όταν είμαστε μαζί, ας είμαστε πραγματικά μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕισάγει την εξατομίκευση και τη συνδεσιμότητα στην καθημερινή ζωή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αναπτυξιακά προγράμματα γίνονται… απλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την περίοδο Άνοιξη - Καλοκαίρι 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία είναι μια παραγωγή της Top Cut Modiano, σε σενάριο και concept της Pollen Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάλεσμα στους καταναλωτές να μοιραστούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους παρέα με την μπίρα εζα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τhe Newtons Laboratory αναδεικνύει τις καθημερινές στιγμές που μας χαρίζουν τα προϊόντα της ΚΟΛΙΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενδυνάμωση του brand σε μεγάλα και μεσαία καταστήματα τροφίμων στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Να ρωτήσω κάτι;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον Fat Cap Sprays
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την φωτογραφική ματιά του Mariano Vivanco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory