To Beat στην Giraffes in the Kitchen
Στον αέρα το πρώτο τηλεοπτικό spot σε παραγωγή CandyshopVFX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα το πρώτο τηλεοπτικό spot σε παραγωγή CandyshopVFX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικοινωνία πλαισιώνεται με digital υλικά στα social media, με ραδιοφωνική παρουσία αλλά και με sponsored ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το ιδιαίτερο αλλά άκρως επίκαιρο θέμα της έμφυλης ισότητας καταπιάνεται η νέα καμπάνια της Τράπεζας Πειραιώς, επιλέγοντας να το εξετάσει μέσα από το πρίσμα του γλωσσικού σεξισμού. Οι συντελεστές της μίλησαν στο adbusiness για τους στόχους και τις προκλήσεις της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «άνεση» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάθε γυναίκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μήνυμα «η νέα τάση στη διατροφή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στη ζωή μας το γάλα αλλά και την επιτυχημένη διαδρομή 70 ετών της Δέλτα στην ελληνική αγορά, αναδεικνύει η καμπάνια που σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας της McCann Αthens με την εταιρεία τροφίμων. Οι συντελεστές της και από τις δύο πλευρές μίλησαν στο adbusiness για την καμπάνια λανσαρίσματος του «Καθημερινά Φρέσκο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα είναι η καμπάνια της ελληνικής εταιρείας παραδοσιακών προϊόντων, Arosis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω μια σειράς direct promos ενημερώνει το κοινό που θα επισκεφθεί τα δυο θέατρα για τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιάστηκε από τις Unlimited Creativity και Curious Ahead
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη στον αέρα η νέα καμπάνια
Κοινή πρωτοβουλία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από την ανακύκλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo spot είναι μία παραγωγή της WCA Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory