To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα»: Η νέα καμπάνια της McCann Athens για την ΔΕΛΤΑ

«Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα»: Η νέα καμπάνια της McCann Athens για την ΔΕΛΤΑ
Tον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στη ζωή μας το γάλα αλλά και την επιτυχημένη διαδρομή 70 ετών της Δέλτα στην ελληνική αγορά, αναδεικνύει η καμπάνια που σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας της McCann Αthens με την εταιρεία τροφίμων. Οι συντελεστές της και από τις δύο πλευρές μίλησαν στο adbusiness για την καμπάνια, τις αξίες του brand Δέλτα αλλά και τα νέα καινοτόμα στοιχεία που εισάγει στην αγορά με το λανσάρισμα του «Καθημερινά Φρέσκο».

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Πώς προέκυψε η ιδέα για την καμπάνια λανσαρίσματος του «Καθημερινά Φρέσκο»; Σε ποια στοιχεία βασίζεται και ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλει να προβάλλει;



Αλέκα Παπαδία (Executive Creative Director McCann Athens): Από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε για το νέο «Καθημερινά Φρέσκο», θέλαμε να βρούμε μια ιδέα που θα έχει μέσα της αλήθεια, ώστε το κοινό να μπορέσει να ταυτιστεί μαζί της. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, ότι το γάλα υπάρχει στη ζωή μας, από την αρχή της ύπαρξής μας και μας συντροφεύει σε αμέτρητες στιγμές μετά. Αποτελεί, θα λέγαμε, δομικό στοιχείο της εξέλιξης και της διαμόρφωσής μας. Έτσι, μέσα από αυτήν τη διαδρομή, καταλήξαμε στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: «Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα». Ένα μήνυμα απλό, δυνατό και αληθινό, που αποτελεί κοινό τόπο όλων μας.

Γιατί επιλέξατε μια συναισθηματική αφήγηση και κινηματογράφηση;



Κων/νος Ρουσσάκης (Creative Director McCann Athens): Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα έλεγα ότι η συναισθηματική προσέγγιση -τόσο σε επίπεδο σεναρίου όσο και σε επίπεδο κινηματογράφησης- δεν ήταν θέμα επιλογής. Η ίδια η ιδέα μάς οδήγησε εκεί, γιατί έχει από μόνη της μια έντονη συναισθηματική φόρτιση. Επομένως, για να υπηρετηθεί και να αποδοθεί σωστά, δημιουργήσαμε ένα σενάριο γεμάτο συναισθηματικές στιγμές, όπου εικόνα και λόγος αλληλοσυμπληρώνονται αρμονικά. Κι έπειτα η κινηματογράφηση, μέσα από την κίνηση της κάμερας, το φως, το χρώμα και την αφηγηματική ροή, ήρθε και συνέβαλε τα μέγιστα, ώστε να έχουμε στο τέλος ένα πραγματικά δυνατό συναισθηματικά αποτέλεσμα.



Πρόκειται για μια 360ο καμπάνια. Ποιες ακριβώς εκτελέσεις περιλαμβάνει;



Λήδα Αργυρόγλου (Group Account Director McCann Athens): Στη σκέψη μας για τη δημιουργία της συγκεκριμένης καμπάνιας, ήταν από την αρχή σημαντικό ένα αποτελεσματικό πλάνο, που με συνεκτικό αλλά και ενδιαφέροντα τρόπο, ξεδιπλωμένο σε κάθε κανάλι, θα δείξει τη νέα εποχή της Δέλτα, μέσω του λανσαρίσματος του «Καθημερινά Φρέσκο» και των 70 χρόνων της εταιρείας. Φτιαγμένο λοιπόν από μικρά κομμάτια τα οποία συνθέτουν το ενιαίο μήνυμα «Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα», η παρουσία μας επεκτάθηκε σε τρία τηλεοπτικά spots, out-of-home advertising, καθώς και ψηφιακά μέσα με programmatic, responsive ads, WebTv, YT bumper ads και unique content στα κοινωνικά δίκτυα. Σημαντικό, όμως, κομμάτι είναι o σχεδιασμός και η υλοποίηση του ολοκαίνουργιου site delta.gr, το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη της storytelling λογικής, που αποτελεί ουσία όλης της επικοινωνίας μας και στην User First προσέγγιση με καθαρή, σύγχρονη αισθητική στον σχεδιασμό και τη χρήση του scroll animation.

Ποιες είναι οι προκλήσεις στην επικοινωνία ενός τόσο εδραιωμένου brand όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.;



Γιώργος Τριδήμας (Business Director McCann Athens): H λέξη πρόκληση αποτελεί κομμάτι και προϋπόθεση όλων των δράσεων και επικοινωνιακών στρατηγικών, όχι μόνο στο εγχώριο, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε εμβληματικά brands όπως η Δέλτα, η πρόκληση είναι να μιλήσεις για την ουσία της μάρκας, σεβόμενος τους ισχυρούς δεσμούς της με κάθε ελληνική οικογένεια, μεταδίδοντας, παράλληλα, τη ματιά της νέας εποχής του ομίλου. Η επικοινωνία μας, λοιπόν, με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα. Είμαστε φτιαγμένοι από Δέλτα», έρχεται να εκφράσει τη μεγάλη ιστορία της Δέλτα, τη βαθιά σύνδεσή της με τους Έλληνες, καθώς και την αμέριστη προσήλωσή της στην παρασκευή προϊόντων υψίστης ποιοτικής αξίας.



ΔΕΛΤΑ Eδώ και 70 χρόνια «Αναθρέφουμε το μέλλον»

Τι σημαίνει για ένα brand όπως η Δέλτα η συμπλήρωση 70 ετών πορείας στην αγορά; Ποιες είναι οι προκλήσεις που κρύβονται στην προσπάθεια να παραμένει σταθερά relevant;



Έλια Μπαϊμά (Chief Commercial Officer Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.): Η ΔΕΛΤΑ ιδρύθηκε το 1952 και επί σειρά ετών κατέχει την πρώτη θέση στο φρέσκο γάλα στη χώρα μας και ηγετική παρουσία στις περισσότερες κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Συνεπείς στο όραμά μας να αναθρέφουμε το μέλλον αυτού του τόπου, προσφέρουμε ασφαλή, ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, μέσα από ένα ευρύ δίκτυο διανομής, που αγκαλιάζει όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, στεκόμαστε με υπερηφάνεια ως πρεσβευτής της ελληνικής διατροφής, μέσα από προϊοντικές προτάσεις, που προάγουν το δικό μας ευ ζην διεθνώς. Προφανώς, οι προκλήσεις σε μία μακρά διαδρομή 70 ετών ήταν και παραμένουν πολλές. Όμως, το να συνεχίζει μία εταιρεία να παραμένει ηγέτιδα μετά από τόσα χρόνια, αποδεικνύει αυτό που μας διαφοροποιεί στην ΔΕΛΤΑ. Τη δυνατότητά μας να αφουγκραζόμαστε έγκαιρα τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και να καινοτομούμε προς όφελός τους, πάντα με τελικό στόχο να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία στο σύνολο της αγοράς. Αυτή είναι η υπόσχεση της ΔΕΛΤΑ που με υπερηφάνεια, συνέπεια κι ευθύνη υπηρετούμε εδώ και 70 χρόνια.



Ποιο ήταν το brief που δώσατε για τη νέα καμπάνια στην McCann Athens; Ποιος ήταν ο στόχος σας;



Μάρα Βώκου (Marketing Director Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.): Το επαναλανσάρισμα του φρέσκου γάλακτος Δέλτα «Καθημερινά Φρέσκο» σηματοδοτεί τον κορυφαίο ρόλο που διαδραματίζει το γάλα στη ζωή μας και σε αυτή των παιδιών μας, ένα ρόλο που η Δέλτα τιμά και υπηρετεί με συνέπεια εδώ και 70 χρόνια. Αυτό είναι το γάλα που μας μεγάλωσε. Γνώριμο για την ποιοτική του υπεροχή, τη φρεσκάδα και την πλούσια γεύση του, έρχεται στο σήμερα με νέες, καινοτόμες, 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, για να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών για πρακτικότητα στην καθημερινότητά τους. Ο στόχος μας, λοιπόν, με την McCann Athens ήταν να δημιουργήσουμε μια ταινία με στιγμιότυπα από την καθημερινότητα όλων μας, για να θυμίσουμε ότι το γάλα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και της ανάπτυξής μας. Είναι η συντροφιά μας, η ασφάλειά μας, το απαραίτητο γεύμα της ημέρας μας. Κι όλα αυτά, με μια προϊοντική πρόταση που έρχεται να καλύψει τις απαιτήσεις του σήμερα.

Ποιο είναι το USP του «Καθημερινά Φρέσκο»; Τι το ξεχωρίζει από άλλα προϊόντα και πώς αποτυπώνονται τα χαρακτηριστικά του στην καμπάνια λανσαρίσματος;



Αλέξανδρος Κρητικός (Marketing Manager Milk/Yoghurt/Infant Nutrition Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.): Η Δέλτα γιορτάζει τα 70 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά. Όπως τότε έφερε στη χώρα μας το πρώτο ομογενοποιημένο, παστεριωμένο φρέσκο γάλα, έτσι και σήμερα προχωρά σε μια ακόμη καινοτομία, παρουσιάζοντας το «Καθημερινά Φρέσκο», σε μοναδικές πρακτικές συσκευασίες. Το φρέσκο γάλα, που αγαπήσαμε για την πλούσια γεύση και τη φρεσκάδα του, συνδυάζει τη νοσταλγία του παρελθόντος με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό, μέσα από τις νέες συσκευασίες του, οι οποίες διατηρούν αναλλοίωτη τη φρεσκάδα του, ενώ κάνουν την κατανάλωσή του ακόμα πιο εύκολη. Στην καμπάνια μας «Είμαστε φτιαγμένοι από γάλα, είμαστε φτιαγμένοι από ΔΕΛΤΑ», επικοινωνήθηκαν, διαδοχικά, συγκεκριμένα μηνύματα για το νέο μας λανσάρισμα. Μέσα από τη βασική μας ταινία, παρουσιάσαμε τις στιγμές και τα συναισθήματα της καθημερινότητάς μας, που πάντα συνοδεύονται από ένα ποτήρι γάλα. Ταυτόχρονα, χτίσαμε την αναγνωρισιμότητα των νέων συσκευασιών και αναδείξαμε, στην πράξη, την καινοτομία τους. Ειδικότερα για την πρακτική συσκευασία των δύο λίτρων, δημιουργήσαμε αυτόνομο τηλεοπτικό. Ενώ στη συνέχεια, αναδείξαμε, επίσης με αυτόνομα τηλεοπτικά, τα κύρια χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του «Καθημερινά Φρέσκο», όπως η φρεσκάδα, που μπορεί να εγγυηθεί η Δέλτα, αλλά και η πρακτικότητα των νέων συσκευασιών.



Σημαντικό κομμάτι του λανσαρίσματος αλλά και της σχετικής επικοινωνίας είναι και οι συσκευασίες. Ποια είναι η λογική που έχει ακολουθηθεί;

Αλέξανδρος Κρητικός: Οι νέες, πραγματικά ξεχωριστές, συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες και διασφαλίζουν τη φρεσκάδα και τη γεύση του αγαπημένου γάλακτος 7 ημερών της Δέλτα, το οποίο συλλέγεται αποκλειστικά από ελληνικές φάρμες σε όλη τη χώρα. Οι συσκευασίες του ενός λίτρου και των 500 ml ξυπνούν τις αναμνήσεις του παλιού γαλατά, ενώ το πρωτοποριακό χερούλι τους διευκολύνει τη μεταφορά αλλά και τη χρήση τους. Η νέα οικογενειακή συσκευασία των 2 λίτρων, με ειδικό σχεδιασμό και εργονομική λαβή, έρχεται να απαντήσει στην ανάγκη του νοικοκυριού για ευκολία στη μεταφορά, την τοποθέτηση στο ψυγείο και φυσικά το σερβίρισμα του γάλακτος από μικρούς και μεγάλους.

Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής τόσο για το προϊόν όσο και για την καμπάνια; Πώς τα έχει υποδεχθεί το κοινό;

Αλέξανδρος Κρητικός: Από τις πρώτες μέρες του λανσαρίσματος εισπράξαμε την αποδοχή του κοινού, για την ίδια την καμπάνια αλλά και για τις νέες συσκευασίες, που φαίνεται τόσο σε επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών, όσο και σε επίπεδο πωλήσεων. Οι αντιδράσεις που έχουμε είναι πολύ θετικές, εστιάζοντας στην υψηλή αισθητική και στην πρακτικότητα, που συνδυάζουν μνήμες του παρελθόντος, αλλά με έναν πιο σύγχρονο σχεδιασμό, που απαντά στις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή. Μέχρι στιγμής το «Καθημερινά Φρέσκο» έχει καταφέρει να έχει πολύ υψηλά ποσοστά trial και επαναγοράς από τα ελληνικά νοικοκυριά και έχει ξεπεράσει τους στόχους που είχαμε θέσει τόσο για τον Φεβρουάριο, όσο και για τον Μάρτιο. Χαρακτηριστική είναι η αποδοχή του δίλιτρου, που παρουσιάζει αύξηση πάνω από 40%, καθώς η διαφορετικότητά του και η πρακτικότητά του προκάλεσαν το ενδιαφέρον και οδήγησαν σε αύξηση δοκιμής.

Μάθετε περισσότερα για το «Καθημερινά Φρέσκο» εδώ.



Συντελεστές

McCann Athens
Αλέκα Παπαδία - Executive Creative Director
Κωνσταντίνος Ρουσσάκης - Creative Director
Γιώργος Τριδήμας - Business Director
Λήδα Αργυρόγλου - Group Account Director
Παναγιώτα Δουλγερίδου - Account Manager
Ζωή Οικονομοπούλου - Associate Creative Director
Κωνσταντίνος Τσαγάνης - Associate Creative Director
Μαριλένα Μανούσου - Art Director
Ελένη Μουτσάτσου - TV & Radio Producer

Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.
Έλια Μπαϊμά - Chief Commercial Officer
Μάρα Βώκου - Marketing Director
Αλέξανδρος Κρητικός - Marketing Manager Milk/Yoghurt/ Infant Nutrition
Ειρήνη Χριστοδουλοπούλου - Group Brand Manager Milk & Cheese

Parasol - Production Company
Ευθύμης Kosemund Σανίδης - Director
Χρήστος Βουδούρης - DOP
Κλήμης Ασίκογλου - Executive Producer
Αντώνης Ατσαλάκης - Producer

Musou Music Group - Music Production