To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα καμπάνια για τη Eurobank

Ogilvy: Νέα καμπάνια για τη Eurobank
Η νέα καμπάνια που εμπνεύστηκε η Ogilvy για τη Eurobank εστιάζει στον μικρομεσαίο επιχειρηματία που βρίσκει πολύπλοκα, όλα τα επιδοτούμενα και συγχρηματοδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.

Γιατί ένας επιχειρηματίας ξέρει πάντα τι χρειάζεται η επιχείρησή του για ν’ αναπτυχθεί και να πάει «μπροστά», αλλά ίσως δεν γνωρίζει τον τρόπο για να το πετύχει. Κι αυτό που δεν γνωρίζει, μπορεί, κάποιες φορές, να τον κάνει να χάσει την ηρεμία του. Όπως συνέβη στον πρωταγωνιστή της νέας μας καμπάνιας, τον Μιχάλη.

Ο οποίος, αφού έψαξε μόνος του τα αναπτυξιακά προγράμματα και δεν έβγαλε άκρη, είπε να ρωτήσει τον γκουρού στα οικονομικά κουνιάδο του. Αυτός, όμως, άρχισε να του λέει για «επιλέξιμες δαπάνες» και «καθεστώτα ενίσχυσης», με αποτέλεσμα να τον μπερδέψει ακόμα περισσότερο και να του προκαλέσει πονοκέφαλο.

Στο τέλος, όμως όλα πήγαν καλά. Ο Μιχάλης βρήκε και τη λύση και τη χαμένη του ηρεμία. Χάρη στην Eurobank!

Η παραγωγή του σποτ έγινε από τη FOSS PRODUCTIONS.  

Σκηνοθέτης: Άκης Πολύζος.

Δείτε το σποτ: 

TAGS: Eurobank