EOT: Νέα διαφημιστική καμπάνια για τα City Breaks
Τι είναι καλύτερο από τα weekends; Τα greekends φυσικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι είναι καλύτερο από τα weekends; Τα greekends φυσικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παραγωγή μίας σειράς βίντεο που θα προβάλουν τη φυσική ομορφιά και την πεμπτουσία των ελληνικών νησιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδεικνύει τη μάρκα ως την κορυφαία επιλογή σε επίπεδο ποιότητας προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα σειρά τριών αυτοτελών επεισοδίων σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη και σενάριο της Μυρτώ Κοντοβά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια περιλαμβάνει διαγωνισμούς, interactive stories αλλά και Q&Α video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του Eskimi DSP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιστωτική κάρτα Eurobank Mastercard γίνεται ο "σπόρος" για ένα καλύτερο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καµπάνια HairHasNoGender, που δηµιούργησε η Grey Athens για το Pantene της P&G, αποτελεί χωρίς αµφιβολία την πλέον συζητηµένη διαφηµιστική δουλειά το τελευταίο διάστηµα, φέρνοντας το ζήτηµα της ∆ιαφορετικότητας στο επίκεντρο του διαλόγου στην ελληνική κοινωνία. Οι άνθρωποι που επιµελήθηκαν τη δηµιουργία της µίλησαν στο adbusiness και µας δίνουν όλες τις λεπτοµέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο agency υπογράφει το concept και το σχεδιασμό της νέας καμπάνιας της Εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anytime της Interamerican επικοινωνεί την Ασφάλεια Κατοικίας και μας εξηγεί τι κάνει τελικά ένα σπίτι, το σπίτι μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαμπάνια λανσαρίσματος «Μπάρα να Πάρεις» για την νέα σειρά προϊόντων από την Σδούκος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η καμπάνια για τα Choco Bits Hatziyiannakis Mix’d σε συνεργασία με την Bezier
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory