To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spotify: Πρώτη παγκόσμια audio καμπάνια για την Michelob Ultra

Spotify: Πρώτη παγκόσμια audio καμπάνια για την Michelob Ultra
Το Spotify συνεργάζεται με την Budweiser και την Dentsu Aegis Network για να δημιουργήσει την πρώτη παγκόσμια audio καμπάνια για τη μη αλκοολούχα μπύρα Michelob Ultra. 

To Michelob Marathon θέλει να κεφαλαιοποιήσει επάνω στην αυξανόμενη αναζήτηση των καταναλωτών για υγιεινές εναλλακτικές και τη θέληση να ισορροπήσουν τη φροντίδα του σώματός τους με μία δραστήρια κοινωνική ζωή. Για να το καταφέρει θα στέλνει σε όλους τους "runners", προσωποποιημένο περιεχόμενο βασισμένο στην τοποθεσία τους, την τοπική ώρα και τον καιρό. Κατά τη διάρκεια της άσκησής τους μηνύματα θα κάνουν follow-up, ενισχύωντας αυτή την επικοινωνία. Κάθε διαφήμιση καλεί τους χρήστες του Spotify Free να επισκεφτούν το ‘Miles of Michelob Ultra' microsite όπου θα βρίσκουν προσωποποιημένες Spotify λίστες βασισμένες στην απόσταση διαδρομής, την ένταση της άσκησης και την τοποθεσία. 

O Tim Deeks, marketing manager του Michelob Ultra, δήλωσε: “Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι
που αποτελούμε το πρώτο brand που θα χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογική καινοτομία σε παγκόσμια κλίμακα στο Spotify. Με την Michelob Ultra θέλουμε να εμπνεύσουμε τον κόσμο να ζει έναν υγιεινό τρόπο ζωής και το Michelob Marathon στο Spotify είναι μία σπουδαία πλατφόρμα για να το κάνει κανείς". 

Ο Jeff Rossim, CPG στο Spotify, πρόσθεσε: “To audio, σε αντίθεση με κάθε άλλο μέσο, είναι ικανό να προσαρμοστεί στις ανάγκες των ακροατών, είτε είναι μία προπόνηση για ένα μαραθώνιο, η προετοιμασία ενός γεύματος ή η ακρόαση ενός podcast για το πως πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα για τα πρώτα τους 5 χιλιόμετρα, την ώρα που πηγαίνουν στη δουλειά τους. Ως μία "audio-first" πλατφόρμα με προσωποποιημένη και streaming ευφυία στη φιλοσοφία μας, είμασταν έτοιμοι να 
ανταποκριθούμε με επιτυχία στην επιδίωξη της Michelob Ultra να δώσει στο "προσωποιημένο" μεγάλη κλίμακα μέσα από την καμπάνια". 

H καμπάνια θα κάνει πρεμιέρα στην Βρετανία και στο Μεξικό, μαζί με την αποκλειστική καμπάνια του Spotify, "Spotify for the ride", πριν λανσαριστεί παγκοσμίως αργότερα μέσα στη χρονιά.