To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στον «αέρα» η πρώτη καμπάνια του ΤΕΚΑ

Στον «αέρα» η πρώτη καμπάνια του ΤΕΚΑ

Έχοντας συμπληρώσει δύο χρόνια λειτουργίας, το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) απευθύνεται στοχευμένα στη νέα γενιά εργαζομένων, προκειμένου να ενημερώσει για τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της κεφαλαιοποιητικής επικουρικής ασφάλισης.

Με κεντρικό μήνυμα «Επένδυσε σήμερα στο δικό σου αύριο!» η καμπάνια παρουσιάζει τα στοιχεία που διαφοροποιούν το νέο σύστημα, προς όφελος των νέων ασφαλισμένων, όπως είναι:

η δημιουργία «ατομικού κουμπαρά» για την αποταμίευση των εισφορών επικουρικής ασφάλισης

η κρατική εγγύηση των εισφορών

η προοπτική για υψηλότερες επικουρικές συντάξεις

η δυνατότητα για συνεχή και πλήρη έλεγχο του ατομικού λογαριασμού μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής myTEKA.

Παράλληλα με την εκστρατεία επικοινωνίας, βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία και οι λογαριασμοί του ΤΕΚΑ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, X (Twitter), LinkedIn, YouTube), με ενημερωτικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των χρηστών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΕΚΑ, Κίμων Βολίκας δήλωσε σχετικά:

«Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για το ΤΕΚΑ είναι η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους, αλλά και ευρύτερα με την κοινωνία. Σε αυτή την προσπάθεια, η επικοινωνία αποτελεί βασικό όχημα. Με την πρώτη μας καμπάνια θέλουμε να απευθυνθούμε στο ευρύ κοινό και ειδικότερα στους νέους, που είναι οι άμεσα ωφελούμενοι ώστε να τους ενημερώσουμε και να τους παροτρύνουμε να ενταχθούν στο ΤΕΚΑ και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του νέου συστήματος».