To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone Fiber: Το δίκτυο που στηρίζει τις πιο σημαντικές συνδέσεις

Vodafone Fiber: Το δίκτυο που στηρίζει τις πιο σημαντικές συνδέσεις

Ποια είναι η υπόσχεση που φέρνει η Vodafone με τη νέα επικοινωνία Fiber 1GBPS;

Vodafone: Επεκτείνουμε και κάνουμε το δίκτυό μας κάθε μέρα πιο δυνατό για να ανταποκρινόμαστε και να καλύπτουμε τις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις των συνδρομητών για ακόμη πιο γρήγορο και αξιόπιστο internet. Με ασύλληπτη ταχύτητα 1 Gbps σταθερά και εγγυημένα όπου κι αν βρίσκονται, περισσότεροι από 3.600.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα μπορούν να απολαμβάνουν τη μοναδική εμπειρία του Vodafone Fiber. Μα πάνω από όλα, το Vodafone Fiber 1 Gbps είναι εδώ για να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων. Είμαστε δίπλα σε όλους για να στηρίζουμε τις πιο σημαντικές συνδέσεις στη ζωή τους.

Αυτή είναι η υπόσχεση και ο ρόλος του δικτύου Vodafone που αναδεικνύουμε μέσα από  ένα τόσο οικείο συμβολισμό, αυτόν της μοναδικής σχέσης που αναπτύσσεται ανάμεσα σε έναν άνθρωπο και το σκύλο του, αλλά  και ταυτόχρονα την τόσο απρόσμενη αφήγηση μιας δυνατής φιλίας και άνευ όρων σχέσης εμπιστοσύνης .


Πως διαφοροποιείται ο τρόπος που προσεγγίζει η Vodafone την επικοινωνία του δικτύου Fiber; Πως συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική του brand;

Vodafone: Σκοπός μας στη Vodafone είναι να αναπτύσσουμε τα δίκτυα και τις τεχνολογίες μας, για να συνδέουμε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον, με περισσότερες δυνατότητες για όλους. Πιστεύουμε στην «τεχνολογία για τον άνθρωπο» και όχι στην «τεχνολογία για την τεχνολογία». 

Για αυτό και στην νέα επικοινωνία του Vodafone Fiber 1 Gbps δεν προτάσσουμε τη δύναμη του υπερ-σύγχρονου δικτύου. Στρέφουμε την διήγηση της κατηγορίας πέρα και πάνω από τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες. Εστιάζουμε στην αξία που δίνει στη ζωή μας το Vodafone Fiber για να συνδεόμαστε πιο σταθερά  με όσους και όσα έχουν σημασία και νόημα για εμάς στο σπίτι και την επιχείρησή μας.  Μέσα από μια αλλιώτικη προσέγγιση- αυτή της απόλυτης σχέσης του ανθρώπου με τον καλύτερο και πιστό φίλο του, τον σκύλο – έχουμε την ευκαιρία να καταδείξουμε με αμεσότητα τον διαφορετικό τρόπο που προσεγγίζουμε την αξία της συνδεσιμότητας στη Vodafone.


Ποιο είναι το βασικό μήνυμα στη νέα καμπάνια για το Vodafone Fiber; Σε ποιο insight στηρίζεται;

The Newtons Laboratory: Όταν πήραμε το brief για το δίκτυο της Vodafone, Vodafone Fiber, η μεγάλη μας ανησυχία ήταν να μην κάνουμε άλλη μία καμπάνια η οποία θα μιλά μόνο για τις δυνατότητες του δικτύου. Άλλη μία ταινία παρόμοια με όσες έχουμε δει όλα αυτά τα  χρόνια.

Αναζητήσαμε λοιπόν μια διαφορετική, πρωτότυπη ιδέα για να μιλήσουμε για ένα θέμα που έχει λεχθεί με κάθε δυνατό τρόπο.

Έτσι αποφασίσαμε να μην εστιάσουμε στην εμπειρία αυτή καθαυτή, αλλά να πάμε ένα βήμα παραπέρα. Να αναδείξουμε τα συναισθήματα που γεννιούνται μέσα από αυτή.

Το συναίσθημα της απόλυτης εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας που σου προσφέρει το Vodafone Fiber.
Το Vodafone Fiber δεν είναι απλά ένα δίκτυο.
Είναι το δίκτυο που βρίσκεται δίπλα μας σε ό,τι και αν κάνουμε.
Είναι πάντα εκεί για να μας στηρίζει σε ό,τι και αν χρειαζόμαστε.
Είναι τελικά πάντα εκεί για να «στηρίζει τις πιο σημαντικές μας συνδέσεις».

Έτσι δημιουργήθηκε το line της καμπάνιας.

Πως προέκυψε η ιδέα με τον «Καλύτερο Φίλο του Ανθρώπου»; 

The Newtons Laboratory: Η σκέψη μας ξεκίνησε από τον ίδιο τον ρόλο του Vodafone Fiber. “Δεν θα σε προδώσει ποτέ. Θα γίνει ο καλύτερός σου φίλος” ακούμε να λέει ο τεχνικός της Vodafone στον ήρωά μας στην αρχή της ταινίας.

Η σκέψη έρχεται αυτόματα. Στο σπίτι ένας είναι ο φίλος που βρίσκεται πάντα εκεί για εμάς. Ο σκύλος! Ειδικότερα οι ιδιοκτήτες σκύλων ξέρουν καλύτερα από όλους πως τα σκυλάκια είναι όντως πάντα δίπλα τους σε ό,τι και αν κάνουν. Έτσι, αναζητώντας μία δημιουργική, αλλά και αληθινή ιστορία να αφηγηθούμε σκεφτήκαμε πως το Vodafone Fiber είναι ακριβώς αυτό. Είναι πάντα εκεί για να στηρίξει τις πιο σημαντικές συνδέσεις της ζωής μας, είναι πραγματικά δίπλα μας σε ό,τι και αν κάνουμε. Άρα είναι ο νέος καλύτερος φίλος του ανθρώπου.


Υπήρξαν προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του spot; Πως βρέθηκε ο σκύλος που κλέβει τις εντυπώσεις στο spot;

The Newtons Laboratory: Φυσικά και υπήρχαν προκλήσεις. Η πρώτη και βασική πρόκληση ήταν πως θα αποδίδαμε με τον πιο κατανοητό τρόπο το πέρασμα στην φαντασία του σκύλου. Την είσοδο στο όνειρο, εφιάλτη του τετράποδου φίλου μας με το που ακούει πως το Vodafone Fiber θα γίνει ο καλύτερος φίλος του άντρα.
Έπειτα από αρκετή έρευνα και δοκιμή διάφορων τεχνικών καταλήξαμε σε αυτή του καλειδοσκόπιου. Η τεχνική αυτή μας επέτρεψε με έναν ιδιαίτερα κινηματογραφικό και κωμικό τρόπο να διαχωρίσουμε ξεκάθαρα την πραγματικότητα από την φαντασία.

Μία ακόμα πρόκληση ήταν να αποδώσουμε όσο πιο αληθινά θα μπορούσαμε την ιστορία μας και πιο συγκεκριμένα τις σκηνές στη φαντασία του σκύλου.
Αυτό το καταφέραμε με απλές, αληθινές στιγμές που θα ζούσε ο οποιοσδήποτε με τον σκύλο του. Μία βόλτα με το αυτοκίνητο, παιχνίδι στο πάρκο, μια ταινία παρέα με τον καλύτερο του φίλο.
Σκηνές γνώριμες στο κοινό μας, ζεστές, συναισθηματικές που μέσα από αυτές χτίζεται μία αληθινή σχέση εμπιστοσύνης.

Παράλληλα η επιλογή του πρωταγωνιστή μας ήταν ένα ακόμα challenge.
Και δεν μιλάμε για τον ιδιοκτήτη του σκύλου, αλλά για τον ίδιο τον σκύλο.
Στην αρχή υπήρξε μία ανησυχία για το κατά πόσο ο σκυλάκος μας θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του σεναρίου μας, παρ’ όλα αυτά μας απέδειξε περίτρανα ότι το υποκριτικό του ταλέντο είναι πολύ μεγαλύτερο από ότι είχαμε φανταστεί.
Η διαδικασία αναζήτησης και επιλογής του σκύλου μας ήταν αρκετά απαιτητική. Ωστόσο μόλις αντικρύσαμε τον Τάβι, τον σκύλο μας, καταλάβαμε από την πρώτη ματιά πως αυτός ήταν ο ιδανικός πρωταγωνιστής για την ταινία μας.  



ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ


VODAFONE

Κάτια Σταθάκη / Consumer Commercial Director

Χάιδω Ηλιοπούλου / Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights

Μαρία Βαρουτά / Brand, lnsights and Sponsorships Manager

Βασιλική Συρίγου / Senior Brand Manager

Κατερίνα Κόρκακα / Digital and Media Manager

Αντιγόνη Διαμάντη / lntegrated Media Planner

Αντώνης Πρέκας / Converged Tribe Lead

Έμμυ Παπαδάκη / Converged Propositions Manager

Έμμυ Αγγελή / Senior Product Maager, Fixed


Τ
HE NEWTONS LABORATORY

Δημήτρης Μπελέκος / General Manager

Αντώνης Μπαφαλούκος / Group Account Director

Μαντώ Βολίκα / Account Director

Τόλιας Βαγγέλης / Creative Director

Πανταζοπούλου Βαρβάρα / Copywriter

Θεοδώρου Φαίη / Art Director


CARAT

Αλέξανδρος Γκότσης / Account Director

Ξενοφών Αποστολίδης / Associate Account Director


BRIGHT SHOE

Αργύρης Παπαδημητρόπουλος / Director

Αργυρώ Διαμάντη / Ex. Producer  

Μαρίνα Τσοπούρογλου / Producer

"Η πιο δυνατή σχέση εμπιστοσύνης"